بیوکده

بیوکده بزرگترین وبلاگ بیوگرافی و معرفی هنرمندان و بازیگران ایرانی و خارجی - زندگی نامه افراد مشهور

بیوگرافی آرین روبن

  • بیوکده ..
  • سه شنبه ۱۹ دی ۹۶
  • ۰۴:۰۰

ورزشکاران ورزشکاران مرد خارجی

بیوگرافی آرین روبن

بیوگرافی آرین روبن - Arjen Robben

آرین روبن (به هلندی: Arjen Robben)‏ (۲۳ ژانویه ۱۹۸۴) فوتبالیست هلندی باشگاه بایرن مونیخ می‌باشد. او در تورنومنت‌هایی همچون یورو ۲۰۰۴، جام جهانی فوتبال ۲۰۰۶، یورو ۲۰۰۸ و جام جهانی فوتبال ۲۰۱۰ و یورو ۲۰۱۲ حضور داشت.

نام کامل : آرین روبن

زادروز : ۲۳ ژانویهٔ ۱۹۸۴

بدوم، هلند

قد : ۱۸۳ سانتی متر

باشگاه کنونی : بایرن مونیخ

شمارهٔ پیراهن : ۱۰

پُست : مهاجم، بال راست

زندگی

آرین به عنوان بهترین بازیکن جوان هلند ، هنگامی که برای PSV بازی می کرد ،برگزیده شد و همچنین در نوامبر ۲۰۰۵ توانست جایزه ی بهترین بازیکن ماه لیگ برتر انگلیس را تصاحب کند . توانایی او در کنترل توپ و کار با توپ او را به یک بازیکن ارزشمند تبدیل کرده است. او همراه دوستش “ماتیا کژمان” در آیندهوون جوری درخشید که هواداران آنها را “بتمن و رابین” نامیدند.(لقب کژمان بتمن بوده و تلفظ روبن هم مانند رابین می باشد)

- آرین را سلطان سمت چپ زمین می نامیدند، جایی که خط کشی سفید پایان زمین را در قسمت چپ را نشان می دهد. گروهی از کارشناسان از جمله : یوهان کرایف، مارکو ون باستن ، رانک رایکارد ، مارتین یول و گاس هیدینک او را به عنوان مستعد ترین فوتبالیست هلند وقتی فقط ۱۷ سال داشت ، برگزیدند.

- آرین را می توان یک قهرمان شطرنج نامید که در تنیس و والیبال نیز فوق العاده بوده و کلاً مستعد در ورزش های گوناگون است. او در سنین نوجوانی از بین فوتبال و تنیس ، فوتبال را برگزید.

- آژاکس قصد امضای قرارداد با روبن را داشت، اما از آنجا که لئوبین هاکر در آن زمان برای ” هانس روبن”(پدر و مدیر برنامه های روبن) خیلی محبوب نبود و همچنین به این دلیل که بین هاکر مادر آرین را با لفظ دخترک مورد خطاب قرار داد و اسم آرین را اشتباهاً آریان نوشت، این قرارداد هیچ گاه به امضا نرسید.

- روبن درPSV درگیری هایی هم داشت . او پس از ابتلا به سرطان و پشت سر گذاشتن آن با موفقیت ، درگیری های شدیدی با گاس هیدینک داشت. هیدینک که رفتار های بچه گانه ی او در هنگام بازی ، تمارضها و درخواست هایش از داور به ستوه آمده بود، این موضوع را با مدیران باشگاه در میان گذاشت.

ون رای (رییس باشگاه PSV) کلاً همواره از رودررویی با روبن و پدرش خودداری می کرد. در بیوگرافیش با گله از هانس آورده است:”هانس روبن حتی بعد از انتقال فرزندش به چلسی، مدام بابت پاداش های پسرش درPSV غر می زده است.”

عکس آرین روبن

بیوگرافی آرین روبن - Arjen Robben

عکسهای جدید آرین روبن

بیوگرافی آرین روبن - Arjen Robben

دانلود عکس آرین روبن

بیوگرافی آرین روبن - Arjen Robben

گالری عکس آرین روبن

بیوگرافی آرین روبن - Arjen Robben

  • نمایش : ۵۲۷
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی
    بیوکده,بیوگرافی,زندگینامه ,biography ,بیوگرافی بازیگران ایرانی ,بیوگرافی بازیگران خارجی ,بیوگرافی مشاهیر ,زندگینامه بازیگران ,بیوگرافی کارگردانان ,بیوگرافی دانشمندان ,زندگینامه شهیدان ,زندگینامه نویسندگان ,زندگینامه نقاشان ,زندگینامه ورزشکاران ,سایت بیوگرافی ,مجله بیوگرافی ,بیوگرافی بازیگران ,بیوگرافی بازیگران مرد ,بیوگرافی بازیگران زن ,بیوگرافی شعرا ,بیوگرافی نویسندگان ,بیوگرافی ورزشکاران ,اخبار افراد مشهور ,زندگینامه ورزشکاران' ,زندگینامه مشاهیر ,Biography ,سایت بیوکده
    موضوعات
    نویسندگان
    پیوندهای روزانه