بیوکده

بیوکده بزرگترین وبلاگ بیوگرافی و معرفی هنرمندان و بازیگران ایرانی و خارجی - زندگی نامه افراد مشهور

بیوگرافی ادج

  • بیوکده ..
  • سه شنبه ۲۸ آذر ۹۶
  • ۱۴:۳۰

ورزشکاران ورزشکاران مرد خارجی

بیوگرافی ادج

 

 

 

آدام جوزف کپلند معروف به ادج (به انگلیسی: Edge)‏ ورزش‌کار کشتی حرفه‌ای در WWE می‌باشد. او کانادایی و متولد ۳۰ آپریل۱۹۷۳ در انتاریو است. وی فعالیت ورزشی خود در این رشته را از سال ۱۹۹۲ میلادی آغاز کرده‌است.

زادروز : ۳۰ آپریل۱۹۷۳

کانادا

ملیت : کانادایی

پیشه : کشتی کج

 

در تاریخ ۱۱ آپریل ۲۰۱۱ ادج به دلیل صدمه‌هایی که به بدنش وارد شده بود و با پیشنهاد دکتر معالج خود بازنشسته شد و از دنیای کشتی کج خداحافظی کرد. او در سال ۲۰۱۰ تبدیل به یک چهر ه ی فیس شد قبل از آن او با آندر تیکدر درگیر بود و پس از چند شکست از او توانست در پیپر ویو تی ال سی سال ۲۰۰۷ با دخالت کرت هاوکینز و زک رایدر آندرتیکر را روی انبوه میز ها بیندازد و قهرمان کمربند سنگین وزن شود او برنده ی رویال رامبل سال ۲۰۱۰ نیز شده است.بعد از درگیری شدیدی که با اندر تیکر داشت با او دوست شد و بارها از او دفاع کرد.از دیگر افتخارات او این است که اولین برنده یmoney in the bank بوده است. در ضمن او پس از یک سال مصدومیت در رویال رامبل ۲۰۱۰ برنده شد. او دو گروه تگ تیم قدرتمند را تشکیل داده: rated rko به همراه رندی اورتون وedge and christchen به همراه کریشن. از جمله دشمنان او: آندرتیک(در رستلمنیا)ر.کین(برای بدست آوردن سنگین وزن).آلبرتو دلریو(سر کمربند سنگین وزن).باتیستا(سر کمربند سنگین وزن)

از جمله افرادی که هم دوست و هم دشمن ادج بوده می توان به ری میستریو اشاره کرد.(در سال ۲۰۰۸ دشمنی انها و در سال ۲۰۱۰ تا آخر کریر هم دوست بودند)افتخارات:اولین برنده ی مانی د بنک.رکورد دار قهرمانی سنگین وزن با ۷ فهرمانی.قهرمان ۱۱ دوره ی جهان.کینگ اف د رینگ ۲۰۰۲٫برنده ی رویال رامبل ۲۰۱۰ فینیشر:اسپیر.از مزایای این فینیشر قدرت غافلگیری هست و میشه از اون استفاده های زیادی برد.مثلا اگر به aa جان سینا اشاره کنیم نه میشه با اون حریفو غافلگیر کرد و هم زدن آن سخت هست ولی اسپیر به راحتی زده میشود.

بیوگرافی ادج

 بیوگرافی ادج

 بیوگرافی ادج

  • نمایش : ۴۸۴
  • 😂😘زهــــــرا 😊😍
    😂😘زهــــــرا 😊😍 آدرس سایت کاربر
    کشتی کججججججججج
    بیوکده ..
    ارعععععععععععع
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی
    بیوکده,بیوگرافی,زندگینامه ,biography ,بیوگرافی بازیگران ایرانی ,بیوگرافی بازیگران خارجی ,بیوگرافی مشاهیر ,زندگینامه بازیگران ,بیوگرافی کارگردانان ,بیوگرافی دانشمندان ,زندگینامه شهیدان ,زندگینامه نویسندگان ,زندگینامه نقاشان ,زندگینامه ورزشکاران ,سایت بیوگرافی ,مجله بیوگرافی ,بیوگرافی بازیگران ,بیوگرافی بازیگران مرد ,بیوگرافی بازیگران زن ,بیوگرافی شعرا ,بیوگرافی نویسندگان ,بیوگرافی ورزشکاران ,اخبار افراد مشهور ,زندگینامه ورزشکاران' ,زندگینامه مشاهیر ,Biography ,سایت بیوکده
    موضوعات
    نویسندگان
    پیوندهای روزانه