بیوکده

بیوکده بزرگترین وبلاگ بیوگرافی و معرفی هنرمندان و بازیگران ایرانی و خارجی - زندگی نامه افراد مشهور

بیوگرافی فرناندو روبن گاگو

  • بیوکده ..
  • جمعه ۱۰ آذر ۹۶
  • ۲۲:۳۰

ورزشکاران ورزشکاران مرد خارجی

بیوگرافی فرناندو روبن گاگو

فرناندو روبن گاگو، (متولد ۱۰ آوریل سال ۱۹۸۶، شهر بوینس آیرس در کشور آرژانتین) فوتبالیست آرژانتینی است. او عضو تیم ملی فوتبال آرژانتین و باشگاه بوکاجونیورز می باشد.

نام کامل :  فرناندو روبن گاگو

زادروز : ۱۰ آوریل ۱۹۸۶

زادگاه : بوینس آیرس، آرژانتین

قد : ۱٫۷۷ متر

نام مستعار : El Pintita

باشگاه کنونی : آ اس رم

شمارهٔ پیراهن : ۱۹

پُست : هافبک دفاعی

فوتبال باشگاهی

بوکاجونیورز

گاگو که در تیم پایه بوکاجونیورز پرورش یافته بود، اولین بازی رسمی خود را برای این تیم، در تاریخ۵ دسامبر سال ۲۰۰۴ انجام داد. با وجود سن کم، به سرعت خود را به تیم اصلی رساند و یکی از هافبک‌های مهم این تیم شد و توانست توجه تیم‌های بزرگ اروپایی چون رئال مادرید و بارسلونا را به خود جلب کند.

رئال مادرید

در ۱۵ نوامبر سال ۲۰۰۶، مدیر عامل وقت باشگاه رئال مادرید، برای تاکید به سیاست خود(خرید بازیکنان جوان و آینده دار، بجای خرید بازیکنان بزرگ)، بمانند گونزالو هیگواین، تلاش خود را برای به خدمت گرفتن گاگو آغاز کرد. بنابر گزارش ها، نام تیم میلان هم برای خرید گاگو ذکر شده بود که مسئولین این تیم ایتالیایی اعلام کردند که ” گاگو و هیگواین فقط میخواهند به رئال مادرید بیوندند نه تیم دیگری”.

به هر حال سرانجام در تاریخ ۱۹ دسامبر سال ۲۰۰۶، قرار دادی به ارزش بیش از ۲۰ میلیون دلار به امضا رسید و گاگو به رئال مادرید پیوست. گاگویی که با توجه به شیوه بازیش، یادآور اسطوره آرژانتینی باشگاه رئال، یعنی فرناندو ردوندو شده بود و هواداران امید دیدن ردوندویی جدید را داشتند. فرناندو اولین بازی خود را برای رئال مادرید، در ۷ ژانویه سال ۲۰۰۷ انجام داد که در آن بازی، رئال با ۲ گل به برتری رسید تا گاگو، یک شروع خوب را تجربه کرده باشد. اما به علت ضعف دفاعی تیم رئال در آن سال، گاگو نتوانست قابلیت‌ها و توانایی هایی خود را نشان دهد هرچند پاس گل دقایق پایانی وی به روبرتو کارلوس یکی از دلایل اصلی قهرمانی رئال مادرید در لیگ آن سال بود. گاگو قبل از شروع لیگ ۰۸-۲۰۰۷ شماره پیراهن خود را از ۱۶ به ۸ تغییر داد. وی در این سال توانست توانایی‌های واقعی خود را نشان دهد و بازی هایی بسیار خوبی برای رئال مادرید انجام داد و جای محمد دیارا را در ترکیب اصلی تیم گرفت و یکی از ارکان اصلی قهرمانی مجدد رئال در لیگ بود.

در فصل بعد(۰۹-۲۰۰۸)، گاگو مصدوم بود و تنها ۲ بازی انجام داد تا هفته ۱۱هم و بازی برابر تیم اتلیتیک بیلبائو که تیم رئال آن بازی را ۳-۲ به نفع خود به پایان برد. در آن بازی، گاگو به همراه وسلی اسنایدر، بازی عالی انجام دادند و مورد تحسین قرار گرفتند. در این سال همچنین گاگو موفق شد که از روی ارسال گوتی، اولین گل خود را برای تیم رئال مادرید به ثمر برساند هر چند که رئال آن بازی را با نتیجه ۴-۳ به تیم سویا واگذار کرد.

در پایان آن فصل نیز، با توجه به رفتن فابیو کاناوارو از رئال مادرید، شماره محبوب گاگو در تیم آزاد شد و وی شماره ۸ خود را به بازیکن تازه وارد تیم، یعنی کاکا داد و خود شما ۵ محبوبش را به تن کرد. یعنی همان شماره ای که در تیم ملی میپوشد. در فصل (۱۰-۲۰۰۹) هم با ورود ژابی آلونسو به تیم، گاگو فرصت کمتری برای بازی کردن پیدا کرد و در نزدیکی پیوستن به تیم منچستر سیتی بود که این اتفاق صورت نگرفت و وی در رئال باقی‌ماند.

در فصل جدید و با آمدن خوزه مورینیو به تیم رئال مادرید، گاگو امیدوار است که بتواند بهترین فصل خود را تجربه کند.

تیم ملی

گاگو به همراه سرخیو آگرو و لیونل مسی، عضو تیم ملی آرژانتین در جام جهانی نوجوانان در سال ۲۰۰۵ بود که در آن رقابت ها، تیم آرژانتین قهرمان جهان شد و این ۳ بازیکن، پدیده‌های آن مسابقات بودند که اکنون هر ۳ در باشگاه‌های بزرگ اروپایی توپ میزنند.

با وجود این قهرمانی، گاگو به تیم ملی کشورش برای بازی‌های جام جهانی ۲۰۰۶ در کشور آلمان دعوت نشد. وی برای اولین بار برای بازی‌های جام ملتهای آمریکا به تیم ملی کشورش فراخوانده شد و عضو تیم ملی کشورش شد.

همچنین بخاطر بازیهای کمش در تیم رئال مادرید در فصل ۱۰-۲۰۰۹، گاگو شانس حضور در جام جهانی ۲۰۱۰ در کشور آفریقای جنوبی را نیز از دست داد تا نتواند حضور در جام جهانی را تجربه کند.

زندگی شخصی

گاگو به ادبیات و هنر علاقه زیادی دارد. وی پس از آمدن به اسپانیا، اولین کاری که کرد، رفتن به موزه del Prado بود.

همچنین به گاگو لقب El Pintita داده شده است. این اتفاق زمانی افتاد که وی در زمان تمرین، با موهای خود بازی میکرده است که مربی به وی میگوید”بجای نقاشی کردن، بدو!”.از آن به بعد هم تیمی هایش در بوکاجونیورز به وی این لقب را دادند و وی را El Pintita صدا میکردند.

افتخارات

بوکاجونیورز

لیگ آرژانتین : کسب ۲ قهرمانی | سال ۲۰۰۵ – سال ۲۰۰۶

Copa Sudamericana : کسب ۱ قهرمانی | سال ۲۰۰۵

Recopa Sudamericana : کسب ۲ قهرمانی | سال ۲۰۰۵ – سال ۲۰۰۶

رئال مادرید

لیگ اسپانیا( لالیگا ) : ۲ قهرمانی | فصل ۲۰۰۶-۲۰۰۷ – فصل ۲۰۰۷-۲۰۰۸

سوپر کاپ اسپانیا : ۱ قهرمانی | سال ۲۰۰۸

تیم ملی

جام جهانی نوجوانان : ۱ قهرمانی | سال ۲۰۰۵

بازیهای المپیک : ۱ قهرمانی | سال ۲۰۰۸

عکس فرناندو گاگو

بیوگرافی  فرناندو گاگو - Fernando Gago

بیوگرافی و عکس فرناندو گاگو فوتبالیست آرژانتینی

بیوگرافی  فرناندو گاگو - Fernando Gago

گالری عکس های جدید فرناندو گاگو

بیوگرافی  فرناندو گاگو - Fernando Gago

عکسهای فوتبالی فرناندو گاگو

بیوگرافی  فرناندو گاگو - Fernando Gago

پس زمینه با کیفیت فرناندو گاگو Fernando Gago

بیوگرافی  فرناندو گاگو - Fernando Gago

والپیپر فرناندو گاگو

بیوگرافی  فرناندو گاگو - Fernando Gago

 

  • نمایش : ۵۵۰
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی
    بیوکده,بیوگرافی,زندگینامه ,biography ,بیوگرافی بازیگران ایرانی ,بیوگرافی بازیگران خارجی ,بیوگرافی مشاهیر ,زندگینامه بازیگران ,بیوگرافی کارگردانان ,بیوگرافی دانشمندان ,زندگینامه شهیدان ,زندگینامه نویسندگان ,زندگینامه نقاشان ,زندگینامه ورزشکاران ,سایت بیوگرافی ,مجله بیوگرافی ,بیوگرافی بازیگران ,بیوگرافی بازیگران مرد ,بیوگرافی بازیگران زن ,بیوگرافی شعرا ,بیوگرافی نویسندگان ,بیوگرافی ورزشکاران ,اخبار افراد مشهور ,زندگینامه ورزشکاران' ,زندگینامه مشاهیر ,Biography ,سایت بیوکده
    موضوعات
    نویسندگان
    پیوندهای روزانه