بیوکده

بیوکده بزرگترین وبلاگ بیوگرافی و معرفی هنرمندان و بازیگران ایرانی و خارجی - زندگی نامه افراد مشهور

بیوگرافی گنزالو جراردو ایگواین

  • بیوکده ..
  • دوشنبه ۲۷ آذر ۹۶
  • ۱۸:۳۰

ورزشکاران ورزشکاران مرد خارجی

بیوگرافی گنزالو جراردو ایگواین



 

گنزالو جراردو ایگواین یا هیوگواین (به اسپانیایی: Gonzalo Gerardo Higuaín)‏ (زاده ۱۰ دسامبر ۱۹۸۷) فوتبالیست فرانسوی ، آرژانتینی است. او عضو تیم ملی فوتبال آرژانتین و تیم باشگاهی ناپولی است.ایگواین در جام جهانی فوتبال ۲۰۱۰ برای تیم ملی آرژانتین به میدان رفت و با زدن ۳ گل به تیم ملی کره جنوبی سومین بازیکن تاریخ فوتبال این کشور شد که در جام جهانی هتریک کرده‌اند.

نام کامل : گُنزالو جِراردو ایگواین

زادروز : ۱۰ دسامبر ۱۹۸۷

برست، فرانسه

قد : ۱٫۸۵ متر

باشگاه کنونی : ناپولی

شمارهٔ پیراهن : ۲۰

پُست : مهاجم

 

سابقه باشگاهی

گنزالو ایگواین در سال ۲۰۰۴ وارد دنیای فوتبال حرفه‌ای شد و به عضویت تیم ریور پلاته درآمد. وی در این تیم حضورقابل توجهی داشت و توانست در ۳۲ بازی برای این تیم پانزده گل به ثمر برساند. وی به دلیل مشکلاتی که با سرمربی وقت ریور پلاته، دانیل پاسارلا،داشت از این تیم جدا شد و در هشتم اکتبر ۲۰۰۶ به تیم بوکا جونیورز آرژانتین پیوست اما قبل از شروع لیگ آرژانتین، باشگاه رئال مادرید با پرداخت ۱۳ میلیون یورو ایگواین را به خدمت خود درآورد.بهترین فصل هیگواین برای رئال مادرید ۱۹۰ بازی انجام داد و ۱۰۷ گل زد، بهترین فصل هیگواین ۲۰۰۶-۲۰۰۷ بود و در مقابل رئال زاراگوزا بازی خیره‌ کننده‌ای را به نمایش گذاشت و با گلی که به ثمر رساند رئال را پیروز میدان کرد. او همچنین در بازی رئال مقابل اتلتیکو مادرید خوب ظاهر شد و شصت و دو دقیقه برای رئال بازی کرد. او در بازی رئال برابر اسپانیول توانست بهترین بازیکن بازی لقب گیرد. همچنین وی در بازی تیمش مقابل بارسلونا در هفته سی ام لالیگا به میدان رفت. او پس از ۶ سال حضور در رئال مادرید با توجه به پیشنهادات آ.ث میلان ، یوونتوس و آرسنال با ۳۷ میلیون یورو به ناپولی پیوست.

 

 

  • نمایش : ۳۵۲
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی
    بیوکده,بیوگرافی,زندگینامه ,biography ,بیوگرافی بازیگران ایرانی ,بیوگرافی بازیگران خارجی ,بیوگرافی مشاهیر ,زندگینامه بازیگران ,بیوگرافی کارگردانان ,بیوگرافی دانشمندان ,زندگینامه شهیدان ,زندگینامه نویسندگان ,زندگینامه نقاشان ,زندگینامه ورزشکاران ,سایت بیوگرافی ,مجله بیوگرافی ,بیوگرافی بازیگران ,بیوگرافی بازیگران مرد ,بیوگرافی بازیگران زن ,بیوگرافی شعرا ,بیوگرافی نویسندگان ,بیوگرافی ورزشکاران ,اخبار افراد مشهور ,زندگینامه ورزشکاران' ,زندگینامه مشاهیر ,Biography ,سایت بیوکده
    موضوعات
    نویسندگان
    پیوندهای روزانه