بیوکده

بیوکده بزرگترین وبلاگ بیوگرافی و معرفی هنرمندان و بازیگران ایرانی و خارجی - زندگی نامه افراد مشهور

بیوگرافی جک گلیسون

  • بیوکده ..
  • چهارشنبه ۶ دی ۹۶
  • ۲۲:۳۰

بازیگران بازیگران مرد خارجی

بیوگرافی جک گلیسون

بیوگرافی جک گلیسون

جک گلیسون (انگلیسی: Jack Gleeson؛ زاده ۲۰ مهٔ ۱۹۹۲) یک هنرپیشه اهل ایرلند است. وی از سال ۲۰۰۲ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده است.

زاده :۲۰ مهٔ ۱۹۹۲

کورک ، ایرلند

ملیت : ایرلند

پیشه : بازیگر

سال‌های فعالیت : ۲۰۰۲ تاکنون

زندگی

جک گلیسن در ۲۰ می سال ۱۹۹۲ میلادی در شهر کورک در کشور ایرلند به دنیا آمد. او بازیگری را از هفت سالگی و درIndependent Theatre Workshop آغاز کرد. اولین نقش هایی که جک در ان ها به ایفای نقش پرداخت چند نقش کوچک در فیلم هایی نظیر Batman Begins در سال ۲۰۰۵، Shrooms در سال ۲۰۰۷ و A Shine of Rainbows در سال ۲۰۰۹ بودند. او در سال ۲۰۱۰ در فیلم All Good Children ساخته ی الیشیا دافی در نقش اصلی بازی کرد.

منتقدان از مجله های مختلف ایفای نقش جک را تحسین کرده و از و به عنوان کشف بزرگ سینما نام بردند .جک در مجموعه‌ی تلویزیونی Game of Thrones محصول شبکه ی HBO در نقش جافری براتیون به هنرنمایی پرداخت. او در ۱۹ جولای سال ۲۰۰۹ برای ایفا در این نقش اعلام شد. جک جزو بازیگرانی بود که از ابتدا در این مجموعه حضور داشت و در فصل های دوم، سوم و چهارم این مجموعه جزوبازیگران اصلی باقی ماند.

او یکبار در مصاحبه ای اعلام کرده بود که بازی جاکویین فونیکس در نقش کومودوس در فیلم Gladiator بر بازی او در نقش جافری تاثیر زیادی داشته است .جک در سال های ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۰ در کالج خصوصی گونزاگا در شهر دوبلین تحصیل می کرد. او سپس به کالج ترینیتی در شهر دوبلین رفت و عضو انجمن بازیگران انجا شد و در سال ۲۰۱۲ برنده ی بورس تحصیلی در همان دانشگاه شد.

جک در مصاحبه ای اعلام کرد که می خواهد بعد از تمام شدن نقشش در سریال Game of Thrones به جای ادامه دادن شغل بازیگری به صورت حرفه ای به صورت اکادمیک مشغول به کار شود. او همچنین موسس و کارگردان هنری شرکت Collapsing Horse Theatre می باشد که در شهر دوبلین واقع شده است.

جک گلیسون و مجموعه بازی تاج و تخت

نام شخصیت : جافری باراثیان

نام و تلفظ انگلیسی : Joffrey Baratheon /ˈdʒɒfrɪ bəˈræθɪɒn

فصل‌ها ۱-۳
جافری باراثیان “شاهزاداهٔ تاج” (وارث تخت و تاج) پادشاهی هفت اقلیم است. او بزرگترین فرزند سرسی لنیستر است. او بدسگال و ستمگر است و سریع به خشم می‌آید و باور دارد که هرکاری دلش خواست می‌تواند بکند چون پادشاه است. گرچه در برابر کسانی که از او نمی‌ترسند ترسو است. او همچنین از این که پدرش رابرت نیست و در واقع جیمی لنیستر است بی خبر است.

پس از مرگ رابرت لنیسترها بر خلاف خواستهٔ رابرت، جافری را پادشاه می‌کنند و جافری تبدیل به حاکمی ستمگر می‌شود که مانند عروسکی در اختیار خواسته‌های مادرش است. او مرتکب اشتباهی می‌شود و ند استارک را اعدام می‌کند. برخلاف خواستهٔ سرسی و سانسا که می‌خواستند جافری در قولش برای عفو ند استارک پایبند باشد. این کار او اوضاع لنیسترها را بدتر می‌کند با وجود اینکه لنیسترها به خاطر اسیر شدن جیمی توسط استارکها درگیر جنگ با آنهایند و درگیر جدال پادشاهی با عموهای جافری، رنلی و استنیس هستند.

او مرتباً به سربازانش فرمان می‌دهد تا سانسا را کنک بزنند. ستمگری و نادانی او در آزار رعیت پس از اینکه فرمان می‌دهد تا همهٔ حرامزادگان پدرش را بکشند او را منفور می‌کند و موجب شورشی می‌شود که جان خودش را به خطر می‌اندازد. هنگامی که استنیس به پایتخت حمله می‌کند، جافری مثل فرماندهان پوشالی عمل می‌کند و از هجوم سنگین خودداری می‌کند. مادر جافری پس از اینکه نبرد به نفع نیروهای استنیس پیش می‌رود جافری را از محل درگیری فرا می‌خواند و به پناهگاه کاخ می‌آورد.

این کار به روحیهٔ ارتش آسیب می‌زند. جنگ با شکست استنیس از تایوین و نیروهای تایرل به پایان می‌رسد و مقر فرمانروایی نجات پیدا می‌کند. برای ایجاد اتحاد بین لنیسترها و تایرل‌ها جافری با “مارجری تایرل” ازدواج می‌کند و نامزدیش با سانسا لغو می‌شود.

عکس جک گلیسون

بیوگرافی جک گلیسون

بیوگرافی و عکس جک گلیسون

بیوگرافی جک گلیسون

عکسهای آتلیه ای جک گلیسون Jack Gleeson

بیوگرافی جک گلیسون

تصاویر جک گلیسون هنرمند ایرلندی

Jack Gleeson - biographya-com (12)

مجموعه عکسهای جک گلیسون بازیگر ایرلندی

بیوگرافی جک گلیسون

عکسهای هنری از جک گلیسون

بیوگرافی جک گلیسون

عکسهای گریم شده جک گلیسون Jack Gleeson

بیوگرافی جک گلیسون

عکسهای جذاب و دیدنی از جک گلیسون

بیوگرافی جک گلیسون

پوستر جک گلیسون در مجموعه بازی تاج و تخت

بیوگرافی جک گلیسون

عکسهای جک گلیسون در فیلم بازی تاج و تخت

بیوگرافی جک گلیسون

عکس جک گلیسون در نقش جافری

بیوگرافی جک گلیسون

والپیپر جک گلیسون

بیوگرافی جک گلیسون

  • نمایش : ۶۰۷
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی
    بیوکده,بیوگرافی,زندگینامه ,biography ,بیوگرافی بازیگران ایرانی ,بیوگرافی بازیگران خارجی ,بیوگرافی مشاهیر ,زندگینامه بازیگران ,بیوگرافی کارگردانان ,بیوگرافی دانشمندان ,زندگینامه شهیدان ,زندگینامه نویسندگان ,زندگینامه نقاشان ,زندگینامه ورزشکاران ,سایت بیوگرافی ,مجله بیوگرافی ,بیوگرافی بازیگران ,بیوگرافی بازیگران مرد ,بیوگرافی بازیگران زن ,بیوگرافی شعرا ,بیوگرافی نویسندگان ,بیوگرافی ورزشکاران ,اخبار افراد مشهور ,زندگینامه ورزشکاران' ,زندگینامه مشاهیر ,Biography ,سایت بیوکده
    موضوعات
    نویسندگان
    پیوندهای روزانه