بیوکده

بیوکده بزرگترین وبلاگ بیوگرافی و معرفی هنرمندان و بازیگران ایرانی و خارجی - زندگی نامه افراد مشهور

بیوگرافی جاناتان زبینا

  • بیوکده ..
  • شنبه ۲۲ مهر ۹۶
  • ۱۸:۳۰

ورزشکاران ورزشکاران مرد خارجی

بیوگرافی جاناتان زبینا

 

 

 

جاناتان زبینا (به فرانسوی: Jonathan Zebina)‏ (متولد ۱۹ جولای سال ۱۹۷۸ در پاریس بازیکن فوتبال بود.

زادروز : ۱۹ ژوئیهٔ ۱۹۷۸

زادگاه : پاریس، فرانسه

پُست : مدافع

 

زندگی

مادرش مارتینه و پدرش دنیس هستند. یک برادر به نام الکسیس و خواهری به نام جولیا دارد که دانش اموز است. او از معدود بازیکنان یوونتوس است که همچنان از مجرد بودن احساس خوشبختی می‌کند و ازدواج نکرده است.

 

تفریحات

جاناتان عاشق واقعی هنر است، شاید او را یکی از بینندگان و شرکت کنندگان ثابت گالری های هنر شهر میلان باشد ! موسیقی و فیلم و سینما از دیگر علاقات این بازیکن محسوب می‌شوند. موسیقی جاز، پاپ، راپ را گوش می‌دهد. به معنایی موسیقی هایی که گوش می‌کند توجه دارد و گوش دادن موسقی از برنامه‌های روزانه او است. فیلم و هنرپیشه‌های زیادی را دوست دارد و عاشق فیلم های متعدد زیادی است.

غذای مورد علاقه او چه می‌تواند باشد ؟ او تنها زندگی می‌کند بنابر این هرچه که امکان دارد را می پسندد و می‌خورد، به شراب علاقه دارد اما مشروباتی که الکل بالایی داشته باشند را نمی نوشد.

به چهره و ظاهر خود توجه دارد، البسه‌ای را می پوشد که با روحیات او هماهنگی داشته باشد، به ساعت مچی و انگشتر و گوشواره علاقه دارد و این وسایل را با احتیاط فراوان نگاه می‌دارد.

سایر ورزش ها را دنبال نمی‌کند، اما به فرم ایده ال و فیزیک بدنی خود اهمیت زیادی می‌دهد. محمد کلی را دوست دارد.

 

زندگی ورزشی

۷ سالگی سالی است که او فوتبال را شروع کرد،به تیمی به نام پالاسو در پاریس پیوست و از زمانی که به یاد دارد در پست دفاع بازی کرده است.

خاطره زیبای او همراه بیانکونری پیروزی ۳ بر صفر یوونتوس برابر برشا در سال ۲۰۰۴ بود و جشن باشکوهی که برگزار شد. او ارزو دارد هر روز فوتبالش بهتر و بهتر شود.

 

 

  • نمایش : ۴۲۳
  • علیـ  ــر ضــا
    علیـ ــر ضــا آدرس سایت کاربر
    😐
    بیوکده ..
    شیه؟ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    白雪姫★ のデコメ絵文字
    علیـ  ــر ضــا
    علیـ ــر ضــا آدرس سایت کاربر
    چرا آخه
    بیوکده ..
    عجبا :l
    علیـ  ــر ضــا
    علیـ ــر ضــا آدرس سایت کاربر
    عیسی
    بیوکده ..
    چی؟؟؟؟   :l
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی
    بیوکده,بیوگرافی,زندگینامه ,biography ,بیوگرافی بازیگران ایرانی ,بیوگرافی بازیگران خارجی ,بیوگرافی مشاهیر ,زندگینامه بازیگران ,بیوگرافی کارگردانان ,بیوگرافی دانشمندان ,زندگینامه شهیدان ,زندگینامه نویسندگان ,زندگینامه نقاشان ,زندگینامه ورزشکاران ,سایت بیوگرافی ,مجله بیوگرافی ,بیوگرافی بازیگران ,بیوگرافی بازیگران مرد ,بیوگرافی بازیگران زن ,بیوگرافی شعرا ,بیوگرافی نویسندگان ,بیوگرافی ورزشکاران ,اخبار افراد مشهور ,زندگینامه ورزشکاران' ,زندگینامه مشاهیر ,Biography ,سایت بیوکده
    موضوعات
    نویسندگان
    پیوندهای روزانه