بیوکده

بیوکده بزرگترین وبلاگ بیوگرافی و معرفی هنرمندان و بازیگران ایرانی و خارجی - زندگی نامه افراد مشهور

بیوگرافی یولیا ولکوا

  • بیوکده ..
  • پنجشنبه ۳۰ آذر ۹۶
  • ۲۰:۳۰

خوانندگان خوانندگان خارجی

بیوگرافی یولیا ولکوا

یولیا الگوونا ولکاوا (به روسی: Юля Олеговна Волкова) (زاده ۲۰ فوریه ۱۹۸۵، روسیه). خوانندهٔ گروه موسیقی پاپ تتو است که بیشتر با نامجولیا ولکوا شناخته می‌شود.

نام اصلی : یولیا اولِگوونا ولکوا

تولد : ۲۰ فوریهٔ ۱۹۸۵ ‏

مسکو، روسیه

ملیت : روسیه روسی

سبک (ها) : پاپ راک، الکترانیکا، آلترنتیو راک، راک،آرامش‌بخش، دنس پاپ، الکترو-پاپ

ساز(ها) : پیانو، گیتار

سال‌های فعالیت : ۱۹۹۹-اکنون

وب‌گاه : www.juliavolkova.com/eng

بیوگرافی

ولکوا تنها فرزند خانواده است، در مسکو در خانواده ای با سطح متوسط رشد کرد. پدرش اولِگ ولکوا یک تاجر و مادرش لاریسا ولکوا آرایشگر می باشد. ولکوا در ۶ سالگی در مدرسه ی موسیقی ثبت نام کرد و شروع به یاد گیری نوازش پیانو کرد. وقتی ۹ ساله بود به گروه کر کودکان روسی، Neposedi پیوست، جایی که او بعداً خواننده گروه t.A.T.u.، لنا کاتینا را در آن ملاقات کرد.

در ۱۱ سالگی به مدرسه ی استعدادهای موسیقی کودکان منتقل شد و سه سال بعد Neposedi را ترک کرد تا به تتو ملحق شود. او تاکید که او را به خاطر بدرفتاری از آنجا اخراج کرده‌اند اما نمایندگان Neposedi این را تکذیب می کنند، با بیان این موضوع که او مانند سایر اعضا تنها در سن مشخص فارغ تحصیل شد. در فوریه ۲۰۰۳ بعد از دیده شدن ولکوا در کلینیک سقط جنین در مسکو گزارش شد که او یک سقط داشته است، این موضوع بعدها توسط ولکوا در مجموعه ی مستند آناتومی تتو در ۲۰۰۳ تایید شد. ولکوا در ماه می ۲۰۰۴ اعلام کرد که او از دوست پسر خیلی قدیمی خود، پاوِل سیدوروف حامله بوده که باعث مجادلاتی نیز شد زیرا که سیدوروف از قبل همسر و دختری داشته است. دختر یولیا، ویکتوریا پاو لونا ولکوا در ۲۳ ستامبر ۲۰۰۴ در مسکو به دنیا آمد. یولیا ارتباطش را با سیدوروف قطع کرد.

بعد از جدایی ولکوا و سیدوروف شایعاتی پخش شد مبنی بر این این که قرار است یولیا با عضو سابق گروه Smash!! ولاد توپالوف ازدواج کند یا او با رپر روسی تیماتی قرار می گذارد. بعد از آن ولکوا دوستی دراز مدتی با تاجری به نام پرویز یاسینوف داشت. مطبوعات اعلام کردند که ایندو ازدواج کردند و یویلا به خاطر او مسلمان شده، اما یولیا این را رد کرد. حدوداً در ژانویه ۲۰۰۷ گزارش و تایید شد که یولیا دومین فرزندش را حامله است؛ اولین فرندش از یاسینوف. ولکوا پسرش سمیر را در ۲۷ دسامبر ۲۰۰۷ در مسکو به دنیا آورد. این زوج اعلام کردند که قرار بوده که در آینده با یکدیگر ازدواج کنند. در ۲۰۱۰ ولکوا تایید کرد که او و یاسینوف به هم زده‌اند، اما این ادعا که او را از پسرش جدا کرده‌اند را رد کرد. در ۵ ژانویه ی ۲۰۰۸ تتو یک کنسرت را به دلیل مریضی ولکوا لغو کرد. سایت رسمی اطلاعات دقیقی در مورد مریضی او نداد. رساناها حدس زدند که او دچار افسردگی پس از زایمان شده، یا یک عمل جراحی پلاستیک برای تسحیل لب های خود داشته است، اما هیچ کدام از اینها تایید نشد. در ۱۹ ژانویه یک وبلاگ از لنا نامه ای دریافت کرد که حال یولیا بهتر شده است و کمی بعد یولیا ظاهر شد و شروع به از سر گرفتن فعالیت های عادیش کرد. بسیاری از سایت های روسی اعلام کردند که یولیا تتو را ترک کرده و قصد دارد در مارس ۲۰۰۹ فعالیت تکی را آغاز کند. وبلاگ گروه خروج را تکذیب کرد اما اعلام کرد که هر دو آنها از این پس پروژه های تک نفره ای را خواهند داشت و تتو یک کار تمام وقت نخواهد بود. به هر حال، در اوایل ژانویه آن دو فیلمی را منتشر کردند و اعلام کردند که آنها همچنان با هم می باشند قرار است آهنگ های بیشتری را در ۲۰۱۰ منتشر کنند.

۲۰۰۸ - تا کنون: آلبوم تک نفره ی آینده

بعد از تولید آلبوم Waste Management، اعلام شد که تتو دیگر یک پروژه ی تمام وقت نخواهد بود و جولیا و لنا هردو بر روی فعالیت های تک نفره ی خود کار خواهند کرد. جولیا در این سال بر روی آلبومش در لس آنجلس و مسکو کار می کرد و این را بیان کرد که می خواهد سبک جدیدی به نام "Sex Rock" یا Electronic Rock"" را معرفی کند. همچین توضیح داد "من نمیخوام از سبک t.A.T.u. به R&B برم، من rock رو دوست دارم. فقط قراره کمی سکسی و الکتریک باشه، اما قرارنیست من همه اسرار رو الان بیان کنم." بعداً توسط هواداران اعلام شد که او با هنرمند آمریکایی Lady Gaga برای آلبومش یک قطعه ی دو نفره ضبط کرده. آهنگ "Let's Just Disappear" نام داشت. هواداران به خاطر آهنگ بسیار گیج شدند، زیرا بیان شد که آهنگ در اصل برای "باستین ون شیلدز" می باشد، نه جولیا و نه بانو گاگا. در ۲۰ مارس ۲۰۱۰ وقتی از او در مورد آهنگ با بانو گاگا سؤال شد او توضیح داد "من همچین قطعه ی دونفره ای رو ضبط نکردم. صدا شبیه اما مال من نیست. من اصلاً قطعه ای با بانو گاگا نخوندم". او همچنین در مصاحبه اعلام کرد که نیمی از آلبوم ضبط شده و کاملاً آماده است. از جولیا در مورد تور گذاشتن سؤال شد و او توضیح داد"دارم تلاش می کنم یک تور در کل دنیا انجام بدم. نمایش های زنده هم با t.A.T.u. به کل متفاوت خواهد بود. من خودم تنها، یک نمای زیبا با نمایشگرای بزرگ، هرکدومشون یک فیلم کوتاه خواهند داشت. من می خوام که هوادارا توی اونها باشن، میخوام به اونا کمک کنم که احساس کنن قسمتی از چیزی هستن و قسمتی از نمایش من باشن و ببینم که اونها با من به اطراف دنیا مسافرت می کنن." در ۱۷ ژانویه ی ۲۰۱۱ جولیا تکه ای از اولین تک آنگش به نام "Woman All The Way Down" را منتشر کرد. بعدها به صورت جهانی برای دانلود منتشر خواهد شد. این اولین تک آهنگ یک نفره ی او از ۲۰۰۸ می باشد. در مصاحبه ای که با او شد در مورد موسیقی اش از او سؤال شد و او پاسخ داد که او شعری نمی‌نویسد، فقط قطعات انگلیسی را ضبط می کند (البته آهنگها ی روسی هم در برنامه قرار دارند) و آلبوم قرار است به صورت جهانی منتشر شود. شیعاتی در مورد آلبوم جولیا وجود داشته، اول این که جولیا 4 آهنگ را در ۲۰۱۰ ضبط کرده، دو اینکه اولین تک آهنگ تصیری او در چهار ماه اول یا دوم سال منتشر خواهد شد. سوم اینکه مدیر و تهیه کننده ی او، دیوید جانک تماسهایی در مورد نقشه های تک نفره ی جولیا گرفته است. بعدها این شایعه پخش شد که او با احتمالاً با گروه Universal Music Russia، لیبلِ ضبطِ سابق t.A.T.u. قرارداد خواهد بست، ام هیچ اطلاعاتی داده نشد. مشخص شد که او با جانا رادکْوسکی و گروه تولیدش کار می کند. اما آنها کار های او را تولید نمی‌کنند. به علاوه این هم اعلام شد که او با Sony BMG قرارداد بسته است.

فیلم

ولکوا در اولین فیلمش در کنار لنا کاتینا و یک هنرپیشه بریتانیایی به نام میشا بارتون در فیلم تو و من بازی کرد که داستان دو دوختر جوان است که همدیگر را در کنسرت t.A.T.u. در مسکو ملاقات می کنند و عاشق یکدیگر می شوند. فیلم بر اساس یک رمان به نام "بازگشت تتو" ساخته شد که برگرفته از حوادثی واقعی بود.

جستارهای وابسته

  • گروه تتو
  • لنا کاتینا

  • نمایش : ۱۹۰۶
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی
    بیوکده,بیوگرافی,زندگینامه ,biography ,بیوگرافی بازیگران ایرانی ,بیوگرافی بازیگران خارجی ,بیوگرافی مشاهیر ,زندگینامه بازیگران ,بیوگرافی کارگردانان ,بیوگرافی دانشمندان ,زندگینامه شهیدان ,زندگینامه نویسندگان ,زندگینامه نقاشان ,زندگینامه ورزشکاران ,سایت بیوگرافی ,مجله بیوگرافی ,بیوگرافی بازیگران ,بیوگرافی بازیگران مرد ,بیوگرافی بازیگران زن ,بیوگرافی شعرا ,بیوگرافی نویسندگان ,بیوگرافی ورزشکاران ,اخبار افراد مشهور ,زندگینامه ورزشکاران' ,زندگینامه مشاهیر ,Biography ,سایت بیوکده
    موضوعات
    نویسندگان
    پیوندهای روزانه