بیوکده

بیوکده بزرگترین وبلاگ بیوگرافی و معرفی هنرمندان و بازیگران ایرانی و خارجی - زندگی نامه افراد مشهور

بیوگرافی لوئی تاملینسون

  • بیوکده ..
  • دوشنبه ۴ دی ۹۶
  • ۱۴:۳۰

بازیگران بازیگران مرد خارجی خوانندگان خوانندگان خارجی ورزشکاران ورزشکاران مرد خارجی

بیوگرافی لوئی تاملینسون

بیوگرافی لوئی تاملینسون - Louis Tomlinson

لوئی تروی آستین (به انگلیسی: Louis Troy Austin)، با نام هنری لوئی تاملینسون (به انگلیسی: Louis Tomlinson) (زاده ۲۴ دسامبر ۱۹۹۱) یک خواننده بریتانیایی از گروه وان دایرکشن، و فوتبالیسته نیمه حرفه است که در حال حاضر به‌عنوان بازیکن آزاد، عضو باشگاه فوتبال دونکستر راورز یکی از تیم‌های دسته قهرمانی لیگ انگلستان است.

نام اصلی : لوئی تروی آستین

نام مستعار : تومو، لو، بو بر

زادروز : ۲۴ دسامبر ۱۹۹۱ ‏

دونکستر، یورک‌شر جنوبی، انگلستان

اهل کشور : بریتانیا

سبک‌ها : پاپ

کار(ها) : خواننده، بازیگر، فوتبالیست

مدت کار : ۲۰۱۰ – تاکنون

ناشر(ها) : سایکو، کلمبیا

نقش‌های مرتبط : وان دایرکشن

وب‌گاه : Www.OneDirectionMusic.Com

زندگی

تاملینسون از دونکستر، یورک‌شر جنوبی، انگلستان است. مادر وی جوانا پولستون و پدرش تروی آستین نام دارد. والدین او در هنگامی که او کوچک بود از یکدیگر جدا شدند، لوئی نام خانوادگی خود را از پدر ناتنی اش گرفت. او ۵ خواهر ناتنی کوچک تر از خود دارد با نام های شارلوت (لوتی) تاملینسون، فلیسیتی (فیزی) تاملینسون، دیسی و فیبی (دوقلو) تاملینسون و جورجیا آستین.

وی در مدرسه Hall Cross و Hayfield درس خواند. او در اولین سال تحصیلش در مدرسه Hayfield ناموفق بود. او نقش دنی زوکو در فیلم Grease را در تئاتر مدرسه Hall Cross ایفا کرد. و این نقش باعث امیدواری او برای شرکت در اکس فکتور شد.

تاملینسون کارش رو به عنوان بازیگری شروع کرد. وی در برنامه تلویزیونی Fat Friends بازی کرد. همچنین وی در برنامه تلویزیونی If I Had You نقش آفرینی کرد. در سال ۲۰۱۰ وی به صورت تک نفره در برنامه اکس فکتور انگلستان شرکت کرد و درنهایت عضوی از گروه وان دایرکشن شد. وی و گروهش در اکس فکتور سوم شدند. در سال ۲۰۱۳ او به عنوان فوتبالیست در تیم دنکاستر روورز قرار داد بست. هدف اصلی او برای عضویت در این تیم رساندن پول به مراکز خیریه است.

کار

اکس فکتور

تاملینسون در سال ۲۰۱۰ در سری هفتم اکس فکتور بریتانیا به صورت تک نفره شرکت کرد. او در اولین اجرای خود آهنگ Hey There Delilah را خواند. در قسمت اول او موفق شد اما در قسمت دوم این برنامه او ناموفق بود. اما توسط داور مهمان، نیکل شرزینگر، تاملینسون و دیگر اعضای وان دایرکشن در استادیو Wembley به عنوان گروه به خانه داوران راه پیدا کردند. نام گروه توسط هری استایلز عضو دیگر این گروه گذاشته شد. آنها در خانه سایمن کاول که مربی آنها بود آهنگ Torn را خواندند. آنها در نهایت به اجراهای زنده در اکس فکتور راه پیدا کردند اما در هفته ی نهایی سوم شدند. در این مدت آنها طرفداران بسیاری در سراسر انگلستان بدست آوردند.

آنها آهنگ Forever Young را برای بردشان در اکس فکتور حاضر کرده بودند که موفق به انتشار رسمی آن نشدند. اما مدتی بعد این آهنگ در سطح اینترنت لو رفت. چندی بعد آنها با با سایکو ریکوردز که برای کاول است قرار داد بستند.

وان دایرکشن

وان دایرکشن در مدیا به موفقیت بسیار چشم گیری رسیده بود. آنها آلبوم اول خود با اسم Up All Night را در سال ۲۰۱۱ و آلبوم دوم خود را با اسم Take Me Home در سال ۲۰۱۲ منتشر کردند. آلبوم سوم آنها با اسم Midnight Memories در تاریخ ۲۵ نوامبر ۲۰۱۳ منتشر شد. آنها رکوردهای بسیاری را شکستند. در سال ۲۰۱۳ موزیک ویدیو best song ever که از همین آلبوم بود جایزه مراسم Brits awards را از آن خود کرد . آنها در مراسم american music awardsسال ۲۰۱۳ نیز دو جایزه را از آن خود کردند.

این گروه به عنوان یک گروه بریتانیایی در آمریکا ۳۰ میلیون بدست آوردند از طریق موزیک‌های خود که این توسط منیجمنت آنها Modest اعلام شد.

استایلز و دیگر اعضای گروه در سال ۲۰۱۲ در قسمتی از سریال ICarly ظاهر شدند. آنها در سال ۲۰۱۳ در مستند this is us با بازی خودشان ظاهر شدند . که این فیلم در اواخر سال ۲۰۱۳ به بازار آمد و فروش آن توجه چشمگیری داشت.

فوتبال

تاملینسون قبل از عضویت در تیم دونکستر راورز خودش تیمی با تاسیس کرده بود. که این تیم هم جهت جمع آوری پول برای خیریه ساخته شده بود. وی همچنین در باشگاه حرفه ای دنکاستر روورز عضو شد برای تهیه پول برای خیریه.

وی در تاریخ ۸ و ۱۸ سپتامبر با در این تیم بازی داشت. او هشتم سپتامبر در بازی، دچار مشکل بدنی شد. همچنین در این استادیو افرادی شروع به مسخره کردن وی کردند اما تاملینسون تنها هدفش رساندن پول به مرکز خیریه Bluebell Wood بود.

عکس لوئی تاملینسون

بیوگرافی لوئی تاملینسون - Louis Tomlinson

بیوگرافی و عکس لوئی تاملینسون خواننده بریتانیایی

بیوگرافی لوئی تاملینسون - Louis Tomlinson

عکسهای جدید لوئی تاملینسون خواننده وان دایرکشن

بیوگرافی لوئی تاملینسون - Louis Tomlinson

عکسهای شخصی لوئی تاملینسون

بیوگرافی لوئی تاملینسون - Louis Tomlinson

عکس مدل موی لوئی تاملینسون

بیوگرافی لوئی تاملینسون - Louis Tomlinson

تک عکس لوئی تاملینسون Louis Tomlinson

بیوگرافی لوئی تاملینسون - Louis Tomlinson

تصاویر لوئی تاملینسون خواننده وان دایرکشن

بیوگرافی لوئی تاملینسون - Louis Tomlinson

عکسهای فوتبالی لوئی تاملینسون

بیوگرافی لوئی تاملینسون - Louis Tomlinson

گالری عکس لوئی تاملینسون خواننده وان دایرکشن

بیوگرافی لوئی تاملینسون - Louis Tomlinson

جدیدترین عکسهای لوئی تاملینسون

بیوگرافی لوئی تاملینسون - Louis Tomlinson

پوستر لوئی تاملینسون از گروه وان دایرکشن

بیوگرافی لوئی تاملینسون - Louis Tomlinson

گالری عکس لوئی تاملینسون

بیوگرافی لوئی تاملینسون - Louis Tomlinson

عکس لوئی تاملینسون و دوست دخترش

بیوگرافی لوئی تاملینسون - Louis Tomlinson

  • نمایش : ۷۸۲
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی
    بیوکده,بیوگرافی,زندگینامه ,biography ,بیوگرافی بازیگران ایرانی ,بیوگرافی بازیگران خارجی ,بیوگرافی مشاهیر ,زندگینامه بازیگران ,بیوگرافی کارگردانان ,بیوگرافی دانشمندان ,زندگینامه شهیدان ,زندگینامه نویسندگان ,زندگینامه نقاشان ,زندگینامه ورزشکاران ,سایت بیوگرافی ,مجله بیوگرافی ,بیوگرافی بازیگران ,بیوگرافی بازیگران مرد ,بیوگرافی بازیگران زن ,بیوگرافی شعرا ,بیوگرافی نویسندگان ,بیوگرافی ورزشکاران ,اخبار افراد مشهور ,زندگینامه ورزشکاران' ,زندگینامه مشاهیر ,Biography ,سایت بیوکده
    موضوعات
    نویسندگان
    پیوندهای روزانه