بیوکده

بیوکده بزرگترین وبلاگ بیوگرافی و معرفی هنرمندان و بازیگران ایرانی و خارجی - زندگی نامه افراد مشهور

بیوگرافی مارگوت رابی

  • بیوکده ..
  • دوشنبه ۲۷ آذر ۹۶
  • ۲۰:۳۰

بازیگران بازیگران زن خارجی تهیه کنندگان و کارگردانان تهیه کنندگان و کارگردانان خارجی

بیوگرافی مارگوت رابی

مارگو الیز رابی (به انگلیسی: Margot Elise Robbie) (زاده ۲ ژوئیه ۱۹۹۰)، یک بازیگر و تهیه‌کننده سینما و تلویزیون استرالیایی است. او در فیلم‌هایی نظیر دربارهٔ زمان، گرگ وال استریت، تمرکز، افسانه تارزان و جوخه انتحار ایفای نقش کرده است.

نام اصلی : مارگو الیز رابی

تولد : ۲ ژوئیهٔ ۱۹۹۰
کوئینزلند، استرالیا

ملیت : استرالیا

پیشه : بازیگر، تهیه‌کننده

سال‌های فعالیت : ۲۰۰۸-اکنون

همسر(ها) : تام اکرلی (۲۰۱۶-اکنون)

اوایل زندگی

مارگو رابی زادهٔ ۲ ژوئیه ۱۹۹۰ در کوئینزلند، استرالیا بود که بعدها به گلد کوست نقل مکان کرد. وی اغلب دوران کودکی‌اش را در کنار مزرعه پدربزرگش سپری می‌کرد. وی توسط مادرش که از پدرش جدا شده بود بزرگ شد و به منظور جدایی از مزرعه پدری‌اش، خود را سه شیفت مشغول به کار کرد، اما در دوران نوجوانی تصمیم گرفت بازیگری را دنبال کند. به همین دلیل به شهر ملبورن نقل مکان کرد تا بتواند رویایش را دنبال نماید. رابی خیلی زود توانست برای خود نقشی دست و پا کند و طولی نکشید که توانست در ۳۱۵ قسمت از مجموعه تلویزیونی «Les voisins» نقشی بدست آورد و تبدیل به یکی از بازیگران محبوب این مجموعه شود.

حضور موفق در سریال «Les voisins» سبب شد تا مارگوت در سال ۲۰۱۰ به هالیوود رفته و در مجموعه تلویزیونی «Pan Am» حضور پیدا کند و پس از آن به فیلم «دربارهٔ زمان» بپیوندد و در کنار ریچل مک‌آدامز و دامنل گلیسون به ایفای نقش بپردازد. همین حضور کوتاه در هالیوود کافی بود تا در سال ۲۰۱۲ مارتین اسکورسیزی تصمیم بگیرد از رابی در فیلم گرگ وال استریت استفاده کند.

فیلم‌شناسی

فهرست برخی از فیلم‌هایی که مارگو رابی در آنها به ایفای نقش پرداخته است:

نام فیلم سال نقش
دربارهٔ زمان ۲۰۱۳ شارلوت
گرگ وال استریت ۲۰۱۳ نائومی
تمرکز ۲۰۱۵ جس برت
سوئیت فرانسوی ۲۰۱۵ سیلین
رکود بزرگ ۲۰۱۵ خودش
ویسکی تانگو فاکسترات ۲۰۱۶ تانیا
افسانه تارزان ۲۰۱۶ جِین
جوخه انتحار ۲۰۱۶ هارلی کویین
من تونیا هستم ۲۰۱۷ تونیا هاردینگ
خداحافظ کریستوفر رابین ۲۰۱۷ دافنه د شلینکورت

  • نمایش : ۱۲۲۶
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی
    بیوکده,بیوگرافی,زندگینامه ,biography ,بیوگرافی بازیگران ایرانی ,بیوگرافی بازیگران خارجی ,بیوگرافی مشاهیر ,زندگینامه بازیگران ,بیوگرافی کارگردانان ,بیوگرافی دانشمندان ,زندگینامه شهیدان ,زندگینامه نویسندگان ,زندگینامه نقاشان ,زندگینامه ورزشکاران ,سایت بیوگرافی ,مجله بیوگرافی ,بیوگرافی بازیگران ,بیوگرافی بازیگران مرد ,بیوگرافی بازیگران زن ,بیوگرافی شعرا ,بیوگرافی نویسندگان ,بیوگرافی ورزشکاران ,اخبار افراد مشهور ,زندگینامه ورزشکاران' ,زندگینامه مشاهیر ,Biography ,سایت بیوکده
    موضوعات
    نویسندگان
    پیوندهای روزانه