بیوکده

بیوکده بزرگترین وبلاگ بیوگرافی و معرفی هنرمندان و بازیگران ایرانی و خارجی - زندگی نامه افراد مشهور

بیوگرافی محمد رضا خلعتبری

  • بیوکده ..
  • سه شنبه ۲۶ دی ۹۶
  • ۱۸:۳۰

ورزشکاران ورزشکاران مرد ایرانی

بیوگرافی محمد رضا خلعتبری

بیوگرافی محمد رضا خلعتبری

محمدرضا خلعتبری (زادهٔ ۲۳ شهریور ۱۳۶۲ در رامسر) بازیکن ملی‌پوش ایرانی و باشگاه فوتبال پرسپولیس تهران می‌باشد.

نام کامل : محمدرضا خلعتبری لیماکی

زادروز : ۲۳ شهریور ۱۳۶۲ – ۱۴ سپتامبر ۱۹۸۳

زادگاه : رامسر، مازندران، ایران

قد : ۱۶۹ سانتی‌متر (۵ فوت و ۷ اینچ)

باشگاه کنونی : پرسپولیس تهران

شمارهٔ پیراهن : ۹۹

پُست : هافبک تهاجمی / مهاجم

عادات و علائق

به گفته خلعتبری: خیلی اهل مطالعه نیستم. یعنی وقت مطالعه ندارم، درست مثل سینما رفتن، آخرین بار فیلم «اخراجیهای ۱» را در سینما دیدم. تا حالا به حضور در سینما فکر نکردم، فکر نمی‌کنم جثه و تیپم به سینما بخورد، اگر دنبال یک بازیگر خوب میگردید فرشید طالبی (کاپیتان ذوب آهن) را به شما معرفی می‌کنم. او خوب از پس نقشها بر میآید. هیچ شهری را بیشتر از رامسر دوست ندارم.

رامسر بهترین جا برای زندگی کردن است. رامسر سرسبز عشق من است.من به جز رامسر، عاشق فوتبالم و الان فوتبال حرفه من شده است روی همین حساب، اگر دوباره به دنیا بیایم باز هم فوتبالیست خواهم شد.پابلو آیمار بازیکن سرشناسی است و اکنون هم در بنفیکای پرتغال است. من نیز دوست دارم مانند او فوتبالیست قابلی شوم. هم مشهور بودن خوب است هم محبوب بودن. اما من به محبوبیت فکر می‌کنم. آدمهای محبوب ماندگار میشوند. همین که در کوچه و بازار مردم با من به نیکی رفتار می‌کنند برای من کافی است.

مشخصات فردی

خودش میگوید :زود عصبانی میشوم روی همین اصل این زود عصبی شدن را بدترین خصیصه اخلاقی خودم میدانم. اینکه در زمین هم بازیانم را تشویق می‌کنم هم بهترین خصوصیت اخلاقی من است.

دوران زندگی

فوتبالیست ملی پوش ایرانی است. از کودکی بزرگ ترین آرزویش این بود که روزی فوتبالیست شده و بتواند به صورت حرفه ای بازی کند، اکنون توانسته با ارائه بازی های زیبا و جذاب یکی از چهره های به نام فوتبال کشورمان شود. فوتبال خود را از تیم جوانان شموشک نوشهر شروع کرد. سپس به تیم بزرگسالان شموشک نوشهر پیوست و از آنجا برای انجام خدمت سربازی راهی تیم فوتبال ابومسلم خراسان شد.

وی دو فصل برای ابومسلم توپ زد و بعد از آن راهی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان شد و پنج فصل در این تیم بازی کرد. پس از آن به تیم الغرافه قطر پیوست و مدتی نیز عضو این باشگاه بود تا اینکه به باشگاه الوصل امارات پیوست و شاگردی دیگو مارادونا را تجربه کرد.او پس از الوصل مجدداً به اصفهان برگشت٬ اما این بار به تیم سپاهان اصفهان پیوست تا بازی در هر دو تیم مطرح اصفهانی را نیز تجربه کند. خلعتبری اولین بار توسط علی دایی در سال ۲۰۰۸ به تیم ملی ایران دعوت شد.

اولین گل ملی خود را در یک بازی دوستانه در تاریخ ۲۰ بهمن سال ۱۳۸۹ در مقابل تیم ملی روسیه به ثمر رساند. او یکی از تاثیر گذارترین بازیکنان لیگ قهرمانان آسیا در فصل ۲۰۱۰ برای تیم ذوب‌آهن بود که در فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۰ در مقابل تیم سئونگنام هم موفق به گلزنی شد.یکی از مهم‌ترین گل‌های خلعتبری در این رقابت‌ها گل دقیقه‌ی ۸۰ او در مسابقه‌ی برگشت یک چهارم نهایی به تیم پوهانگ استیلرز در کره‌ی جنوبی بود که باعث صعود ذوب‌آهن به مرحله‌ی نیمه نهایی شد. او در مجموع مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۰ توانست ۵ گل به ثمر برساند و در ردهٔ سوم گلزنان برتر این فصل از لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت.

خلعتبری میگوید:

«بدون هیچ تردیدی خانواده‌ها نقش موثری در پیشرفت افراد دارند. اگر خانواده ای چتر حمایت خود را از روی سر فرزندانش بردارد فکر می‌کنم او به جایی نرسد. خوشبختانه من جزو کسانی هستم که همواره پشتیبانی خانواده را همراه داشته ام. پدر و مادرم نه تنها مخالفتی با فوتبالیست شدن من نداشتند بلکه در این راه، مرا حمایت هم میکردند. در اصفهان با برادرم زندگی می‌کنم. زندگی مجردی کمی سخت است، اما ناچاریم که با آن بسازیم.

آشپزی زیاد بلد نیستم و بیشتر برادرم وظیفه پخت و پز را برعهده دارد. البته خیلی از اوقات هم مادرم پیش ما می آید و از بابت غذا مشکلی پیدا نمی‌کنیم. در غیر این صورت مشتری ثابت رستورانها هستیم». خدا را شکر درآمد فوتبالیستها بد نیست. من هم از درآمدی که دارم راضی ام. اما این دلیل نمی‌شود که آدم ولخرجی باشم. خسیس هم نیستم، آخرین قبض موبایلم ۹ هزار تومان آمده است!!

آغاز فوتبال و دوران باشگاهی

محمدرضا خلعتبری فوتبال خود را از تیم جوانان شموشک نوشهر شروع کرد، سپس به تیم بزرگسالان شموشک نوشهر پیوست و از آنجا برای انجام خدمت سربازی راهی تیم فوتبال ابومسلم خراسان شد. وی دو فصل برای ابومسلم توپ زد و بعد از آن راهی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان شد و ۵ فصل در این تیم بازی کرد.

پس از آن وی در خرداد ۱۳۹۰ به تیم الغرافه قطر پیوست و مدتی نیز عضو این باشگاه بود تا اینکه در دی ۱۳۹۰ به باشگاه الوصل امارات پیوست و شاگردی دیگو مارادونا را تجربه کرد. او پس از الوصل مجدداً در سال ۱۳۹۱ به اصفهان بازگشت، اما این بار به تیم سپاهان اصفهان پیوست و یک فصل در این تیم حضور داشت تا بازی در هر دو تیم مطرح اصفهانی را نیز تجربه کند.

وی در خرداد ۱۳۹۲ ابتدا قراردادی با تیم عجمان امارات منعقد کرد اما به دلیل استفاده لیگ امارات از نام جعلی خلیج عربی، قراردادش را فسخ و به ایران بازگشت. او در شهریور ۱۳۹۲ به پرسپولیس تهران پیوست.

تیم ملی فوتبال ایران

خلعتبری اولین بار توسط علی دایی در سال ۲۰۰۸ به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد. او اولین گل ملی خود را در یک بازی دوستانه در تاریخ ۲۰ بهمن ۱۳۸۹ در مقابل تیم ملی روسیه به ثمر رساند.

جام جهانی ۲۰۱۴

 محمدرضا خلعتبری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد خط خوردن نامش از جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل اظهار داشت: هیچ حرفی برای گفتن در مورد این موضوع ندارم و نمی‌خواهم مصاحبه کنم. نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده است. از شما تشکر می‌کنم اما فعلا دنبال مصاحبه کردن نیستم.

لیگ قهرمانان آسیا

او یکی از تاثیر گذارترین بازیکنان لیگ قهرمانان آسیا در فصل ۲۰۱۰ برای تیم ذوب‌آهن بود که در فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۰ در مقابل تیم سئونگنام هم موفق به گلزنی شد. یکی از مهم‌ترین گل‌های خلعتبری در این رقابت‌ها گل دقیقهٔ ۸۰ او در مسابقهٔ برگشت یک چهارم نهایی به تیم پوهانگ استیلرز در کره جنوبی بود که باعث صعود ذوب‌آهن به مرحلهٔ نیمه نهایی شد.

او در مجموع مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۰ توانست ۵ گل به ثمر برساند و در ردهٔ سوم گلزنان برتر این فصل از لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت.

افتخارات

باشگاهی

لیگ برتر

نایب قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران ۸۸-۸۷ به همراه تیم ذوب‌آهن اصفهان

نایب قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران ۸۹-۸۸ به همراه تیم ذوب‌آهن اصفهان

نایب قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران ۹۳-۹۲ به همراه تیم پرسپولیس تهران

جام حذفی

قهرمانی در جام حذفی ۸۸-۸۷ به همراه تیم ذوب‌آهن اصفهان

قهرمانی در جام حذفی ۹۲-۹۱ به همراه تیم سپاهان اصفهان

نایب قهرمانی در جام حذفی ۸۴-۸۳ به همراه تیم ابومسلم خراسان

لیگ قهرمانان آسیا

نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۰ به همراه تیم ذوب‌آهن اصفهان

لیگ قهرمانان خلیج فارس

نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان خلیج فارس ۲۰۱۲ به همراه تیم الوصل دبی

ملی

قهرمانی فوتبال غرب آسیا

قهرمانی در مسابقات فوتبال غرب آسیا ۲۰۰۸ به همراه تیم ملی فوتبال ایران

فردی

لیگ برتر

بهترین پاسور گل لیگ برتر ۸۸-۸۷ با ۹ پاس گل در تیم ذوب‌آهن اصفهان به طور مشترک با اسماعیل فرهادی و ایوان پتروویچ

بهترین پاسور گل لیگ برتر ۹۲-۹۱ با ۱۳ پاس گل در تیم سپاهان اصفهان

عکس محمد رضا خلعتبری

بیوگرافی محمد رضا خلعتبری

بیوگرافی و عکس محمد رضا خلعتبری

بیوگرافی محمد رضا خلعتبری

عکسهای جدید محمد رضا خلعتبری

بیوگرافی محمد رضا خلعتبری

عکس و زندگینامه محمد رضا خلعتبری

بیوگرافی محمد رضا خلعتبری

گالری عکس محمد رضا خلعتبری

بیوگرافی محمد رضا خلعتبری

تصاویر فوتبالی محمد رضا خلعتبری

بیوگرافی محمد رضا خلعتبری

سری جدید عکس های محمد رضا خلعتبری فوتبالیست ایرانی

بیوگرافی محمد رضا خلعتبری

عکسهای دیدنی از محمد رضا خلعتبری

بیوگرافی محمد رضا خلعتبری

  • نمایش : ۵۸۲
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی
    بیوکده,بیوگرافی,زندگینامه ,biography ,بیوگرافی بازیگران ایرانی ,بیوگرافی بازیگران خارجی ,بیوگرافی مشاهیر ,زندگینامه بازیگران ,بیوگرافی کارگردانان ,بیوگرافی دانشمندان ,زندگینامه شهیدان ,زندگینامه نویسندگان ,زندگینامه نقاشان ,زندگینامه ورزشکاران ,سایت بیوگرافی ,مجله بیوگرافی ,بیوگرافی بازیگران ,بیوگرافی بازیگران مرد ,بیوگرافی بازیگران زن ,بیوگرافی شعرا ,بیوگرافی نویسندگان ,بیوگرافی ورزشکاران ,اخبار افراد مشهور ,زندگینامه ورزشکاران' ,زندگینامه مشاهیر ,Biography ,سایت بیوکده
    موضوعات
    نویسندگان
    پیوندهای روزانه