بیوکده

بیوکده بزرگترین وبلاگ بیوگرافی و معرفی هنرمندان و بازیگران ایرانی و خارجی - زندگی نامه افراد مشهور

بیوگرافی پارک چورونگ

  • بیوکده ..
  • سه شنبه ۲۸ آذر ۹۶
  • ۱۲:۳۰

خوانندگان خوانندگان خارجی

بیوگرافی پارک چورونگ

پارک چورونگ (به انگلیسی: Park Chorong، کره‌ای: 박초롱) در ٣ مارچ ۱٩٩۱ در کره جنوبی به دنیا آمد. او لیدر گروه کره ای ای پینک است.

تولد : ٣ مارچ ۱٩٩۱ چانگ وان، کره جنوبی 

پیشه : خواننده، رقاص

همکاری (های) مشترک : ای پینک

سبک (ها) : کیپاپ

ناشرین : کمپانی پلن ای

سال های فعالیت : ۲۰۱۱–اکنون

زندگی

چورونگ متولد ٣ مارچ ۱٩٩۱ و لیدر گروه ای پینک است. او یک خواهر بزرگتر و یک خواهر کوچکتر دارد و در دبیرستان Chungbuk تحصیل کرده است. پدر او مالک یک مرکز هاپکیدو (نوعی هنر رزمی کره ای) بود و چورونگ به مدت هشت سال به آموختن این سبک پرداخت، در نهایت او موفق شد کمربند مشکی سطح سه را در هاپکیدو بدست بیاورد. در سال ٢۰۰٩ او در آزمون کمپانی JYP شرکت کرد و توانست به مرحله فینال برسد. او در موزیک ویدئو "Shock" با گروه بیست همکاری کرد و همچنین متن آهنگ های "Wanna Be" و "So Long" و "Love Story" و "19th April" و "Deja vu" و "The Wave" از گروه ای پینک را خودش نوشته است.

اولین تجربه بازیگری او در سال ٢۰۱۱ و در سریال All My Love بود که یک نقش کمدی را در آن اجرا کرد و از شبکه MBC پخش شد. در سال ٢۰۱٢ به همراه یون بومی (از اعضای گروه ای پینک) نقش های کوتاهی را در سریال پاسخ به ۱٩٩٧ (Reply 1997) بازی کردند که چورونگ نقش ۱٨ سالگی مادر سونگ شی وون را اجرا کرد.

در سال ٢۰۱۴ برای نخستین بار به عنوان یک شخصیت اصلی در سریالی به نام پسران بعلاوه نه (Plus Nine Boys) ایفای نقش کرد. او در این سریال نقش هان سو آه را برعهده داشت که یک دختر دبیرستانی مشهور اما مرموز بود. این سریال از شبکه TvN پخش شد.

 

  • نمایش : ۱۱۵۵
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی
    بیوکده,بیوگرافی,زندگینامه ,biography ,بیوگرافی بازیگران ایرانی ,بیوگرافی بازیگران خارجی ,بیوگرافی مشاهیر ,زندگینامه بازیگران ,بیوگرافی کارگردانان ,بیوگرافی دانشمندان ,زندگینامه شهیدان ,زندگینامه نویسندگان ,زندگینامه نقاشان ,زندگینامه ورزشکاران ,سایت بیوگرافی ,مجله بیوگرافی ,بیوگرافی بازیگران ,بیوگرافی بازیگران مرد ,بیوگرافی بازیگران زن ,بیوگرافی شعرا ,بیوگرافی نویسندگان ,بیوگرافی ورزشکاران ,اخبار افراد مشهور ,زندگینامه ورزشکاران' ,زندگینامه مشاهیر ,Biography ,سایت بیوکده
    موضوعات
    نویسندگان
    پیوندهای روزانه