بیوکده

بیوکده بزرگترین وبلاگ بیوگرافی و معرفی هنرمندان و بازیگران ایرانی و خارجی - زندگی نامه افراد مشهور

بیوگرافی پدرو رودریگز

  • بیوکده ..
  • سه شنبه ۱۴ آذر ۹۶
  • ۰۴:۰۰

ورزشکاران ورزشکاران مرد خارجی

بیوگرافی پدرو رودریگز

 

 

پدرو رودریگز لدسما ملقب به پدره تی (متولد ۲۸ ژوئیه ۱۹۸۷-سانتا کروز در جزیره تنریف-جزایر قناری)فوتبالیست باشگاه بارسلونای اسپانیا میباشد.

نام کامل : پدرو الیزر رودریگز لدسما

زادروز : ۲۸ ژوئیهٔ ۱۹۸۷

سانتا کروس د تنریفه، اسپانیا

قد : ۱٬۶٩ متر (۵ فوت و ۷ اینچ)

باشگاه کنونی : بارسلونا

شمارهٔ پیراهن : ۷

پُست : مهاجم

 

زندگی

پدرو رودریگز لدسما ملقب به پدره تی (متولد ۲۸ ژوئیه ۱۹۸۷-سانتا کروز در جزیره تنریف-جزایر قناری)فوتبالیست باشگاه بارسلونای اسپانیا میباشد.او و لیونل مسی تنها بازیکنانی در جهان هستند که در یک فصل در تمامی جامهای معتبر باشگاهی در جهان موفق به گلزنی شده‌اند و از این نظر در دنیا بی نظیر هستند. او در تیم ملی اسپانیا هم بازی می کند. وی در پست مهاجم است که در دو طرف چپ و راست حمله بسیا خوب بازی می کند. وی بازیکنی راست پاست ولی با هر دو پا(چپ و راست) میتواند بازی می کند. وی محصول کارخانهٔ بازیکن سازی بارسلونا(لاماسیا) است که هر ساله بازیکنان جدیدی را به تیم اصلی منتقل میکند. او در قهرمانی تیم بارسلونا در سوپر جام اروپا و جام باشگاههای جهان با گلزنی‌های خود نقش بسیار مهمی داشته‌است.پدرو سومین گل زن تیم بارسا بعد از لیونل مسی و داوید ویا در سال ۲۰۱۰–۲۰۱۱ بوده است.این بازیکن تا سال ۲۰۱۶ با باشگاه بارسلونا قرارداد بسته است و قیمت این بازیکن ۹۰,۰۰۰,۰۰۰ یورو تا ۱۵۰,۰۰۰,۰۰۰ یورو می باشد.

 

سابقه ملی

پدرو در ۲۰ مه ۲۰۱۰ توسط ویسنته دل بوسکه در اسپانیا در لیست ۲۳ نفری تیم ملی اسپانیا در رقابت های جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی قرار گرفت. او اولین بازی خود را در بازی دوستانه اسپانیا مقابل عربستان سعودی (۳-۲) که با برد اسپانیا به اتمام رسید انجام داد. در ۸ ژوئن ۲۰۱۰ در بازی اسپانیا مقابل لهستان پدرو اولین گل در تیم ملی را در کارنامه خود ثبت کرد. وی با اینکه تجربه کمتری نسبت به فرناندو تورس داشت در بازی فینال جام جهانی ۲۰۱۰ مقابل هلند در به جای فرناندو تورس ترکیب اصلی این تیم قرار داشت که با تک گل آندرس اینیستا به پایان رسید و منجر به قهرمانی تیم ملی اسپانیا در رقابت های جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی شد.

 

افتخارات

•             باشگاهی اسپانیا(لا لیگا) (۳): ۲۰۰۸–۲۰۰۹,۲۰۰۹–۲۰۱۰,۲۰۱۰–۲۰۱۱

•             قهرمانی جام حذفی اسپانیا(کوپا دل ری) (۱): ۲۰۰۸–۲۰۰۹

•             قهرمانی سوپر لیگ اسپانیا (۳): ۲۰۰۹–۲۰۱۰,۲۰۱۰–۲۰۱۱,۲۰۱۱–۲۰۱۲

•             قهرمانی جام باشگاههای اروپا (۲): ۲۰۰۸–۲۰۰۹,۲۰۱۰–۲۰۱۱

•             قهرمانی سوپر جام اروپا(۲): ۲۰۰۹–۲۰۱۰,۲۰۱۱–۲۰۱۲

•             قهرمانی جام باشگاههای جهان (۲): ۲۰۰۹–۲۰۱۰,۲۰۱۱–۲۰۱۲

تمامی این عناوین به همراه باشگاه بارسلونا به دست آمده‌اند.

 

 

 

  • نمایش : ۵۴۱
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی
    بیوکده,بیوگرافی,زندگینامه ,biography ,بیوگرافی بازیگران ایرانی ,بیوگرافی بازیگران خارجی ,بیوگرافی مشاهیر ,زندگینامه بازیگران ,بیوگرافی کارگردانان ,بیوگرافی دانشمندان ,زندگینامه شهیدان ,زندگینامه نویسندگان ,زندگینامه نقاشان ,زندگینامه ورزشکاران ,سایت بیوگرافی ,مجله بیوگرافی ,بیوگرافی بازیگران ,بیوگرافی بازیگران مرد ,بیوگرافی بازیگران زن ,بیوگرافی شعرا ,بیوگرافی نویسندگان ,بیوگرافی ورزشکاران ,اخبار افراد مشهور ,زندگینامه ورزشکاران' ,زندگینامه مشاهیر ,Biography ,سایت بیوکده
    موضوعات
    نویسندگان
    پیوندهای روزانه