بیوکده

بیوکده بزرگترین وبلاگ بیوگرافی و معرفی هنرمندان و بازیگران ایرانی و خارجی - زندگی نامه افراد مشهور

بیوگرافی آندرتیکر

  • بیوکده ..
  • سه شنبه ۱۲ دی ۹۶
  • ۲۲:۳۰

ورزشکاران ورزشکاران مرد خارجی

بیوگرافی آندرتیکر

 

 

مارک ویلیام کالاوی (به انگلیسی: Mark William Calaway)‏،یکی از معروفترین و پرافتخارترین کشتی‌گیران حرفه‌ای آمریکاست که با عنوان آندرتیکر (به انگلیسی: The Undertaker)‏ به معنی مامور کفن و دفن وارد رینگ می‌شود. او به مدت بیست و چهار سال است که با کمپانی دبلیو دبلیو ای همکاری میکند و همچنین او سابقه هفت قهرمانی جهانی را دارد.

زادروز : ۲۴ مارس ۱۹۶۵

هیوستون، تگزاس – ایالات متحده آمریکا

پیشه : کشتی گیر

سال‌های فعالیت :۱۹۸۴ تاکنون

قد : ۲٫۰۸ متر

وزن : ۱۳۶ کیلوگرم

لقب : مرد مرده، مجازاتگر، سلطان درد

 

زندگی

مارک ویلیام کالاوی (به انگلیسی: Mark William Calaway)‏،یکی از معروفترین و پرافتخارترین کشتی‌گیران حرفه‌ای آمریکاست که با عنوان آندرتیکر (به انگلیسی: The Undertaker)‏ به معنی مامور کفن و دفن وارد رینگ می‌شود. او به مدت بیست و چهار سال است که با کمپانی دبلیو دبلیو ای همکاری میکند و همچنین او سابقه هفت قهرمانی جهانی را دارد.

آندرتیکر دو لقب کاملاً متضاد یکدیگر دارد: مرد مرده(به انگلیسی: dead man)‏ و نمرده (به انگلیسی:undead)‏ که سرچشمهٔ آنها از شخصیت‌های مختلف وی در طول سال‌ها است.او با مامور کفن و دفن غربی در سال ۱۹۹۰ شروع کرد و در پایان دهه‌ی ۹۰ ، با عنوان رهبر تاریکی بازی کرد.قبل از بازگشتش به مرد مرده در مارس سال ۲۰۰۴،از ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۳ با عنوان امریکایی عوضی (یک موتور سوار) بازی می‌کرد.

از او به نام نابغه دنیای کشتی کج به دلیل مسابقات و حرکات و شخصیت فوق العاده او یاد می شود.

بازی‌هایی که او تخصص آنها را دارد، کسکت مچ، زنده دفن شده، هل‌این‌اسل میباشند.آندرتیکر در رسلمنیا رکورد شکست ناپذیری ۲۱-۰ (۲۱بازی،۲۱برد) را دارد.او کسی است که در اولین مسابقهٔ برند راو بازی کرد.

 

زندگی شخصی

آندرتیکر در زندگی اش سه بار ازدواج کرد.ازدواج او با همسر اولش جودی لاین هم زمان با ورود او به کشتی کج در سال ۱۹۸۹ بود.آندرتیکر و جودی صاحب دو پسر شدند.گانر،در سال ۱۹۹۳ و کوین در سال ۱۹۹۶ به دنیا آمد.سرانجام آندرتیکر و جودی پس از ده سال در سال ۱۹۹۹ از هم جدا شدند.

آندرتیکر یک سال بعد با دخترعمویش سارا کالاوی ازدواج کرد.حاصل این ازدواج دو دختر به نام‌های چاسی و گراسیه است.چاسی در سال ۲۰۰۲ و گراسیه در سال ۲۰۰۵ به دنیا آمدند.سرانجام آندرتیکر از سارا هم جدا شد.

بالاخره پس از دو سال دوستی آندرتیکر و میشل مک‌کول، دو کشتی گیر معروف اسمکدان با هم ازدواج کردند و آندرتیکر صاحب ۵مین فرزند خود شد ( اولین فرزند میشل مک کول )

 

دوران حرفه‌ای

از سال ۱۹۸۴ تا ۱۹۸۹

او دوران حرفه‌ای خود را از سال ۱۹۸۴ و در WCCW شروع کرد و چندین عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.سپس از سال ۱۹۹۰ به NWA پیوست.در همین بین NWA (اتحادیه کشتی ملّی) به WCW(کشتی قهرمانی جهانی) تبدیل گشت.کالاوی در WCW با نام مارک سنگدل به همراه دن اسپایوی یا با نام مستعار خطرناک (Dangerous) هم تیم شده بود.وی با اینکه در WCW جانی ایس و برایان پیلمن را شکست داد؛ امّا در یک رقابت سخت از لکس لوگر شکست خورد.پس از این شکست، کمپانی WCW قرارداد با او را تمدید نکرد و همین موجب شد تا کالاوی در سال ۱۹۸۹ با وینس مکمن در WWFقرارداد ببندد و به WWF بپیوندد.

 

از سال ۱۹۹۰ تا ۱۹۹۳

کالاوی در WWF کار خود را با عنوان آندرتیکر در سوروایور سریس ۱۹۹۰ آغاز کرد.پس از مدّتی، پاول بیرر را به عنوان مربّی همراه برگزید.پاول بیرر، جامی فلزی را با خود به همراه داشت که با آن آندرتیکر را مسخ می‌نمود و به او قدرت می‌بخشید.آندرتیکر در رسلمنیا ۷ جیمی اسنوکا را شکست داد.

هالک هوگان تا سال ۱۹۹۰ هیچ رقیبی نداشت و برترین کشتی گیر WWF بود تا این که در فینال سال ۱۹۹۰، آندرتیکر پس از یک سال کشتی گرفتن در WWF خود را به فینال این سال رساند.بیشتر مردم فکر می کردند که آندرتیکر هم حریف هالک هوگان نخواهد شد.این بازی حدود چهارده دقیقه و سی ثانیه طول کشید و در پایان آن آندرتیکر، هالک هوگان را شکست داد و خود را به دنیا معرفی کرد.پس از پایان بازی آندرتیکر کمربند WWE را گرفت و بیرون رفت و هوگان حدود ۴ دقیقه کشید به هوش بیاید.

آندر تیکر در سال ۱۹۹۲ در رستلمنیا ۸،هم تیمی و متّحد خود جیک رابرتز را شکست داد.او همچنین در برابر برزکر مبارزه کرد و پیروز شد.در سوروایور سریس ۱۹۹۲ نخستین مسابقهٔ کسکت مچ (تابوت) بین آندرتیکر و کامالا(کشتی‌گیر فوق سنگین وزن سیاه پوست که خود را شبیه آدمخوران آفریقایی آرایش می‌کرد) انجام شد که در آن مسابقه، آندرتیکر پیروز شد.

آندرتیکر در سال ۱۹۹۳ مسابقاتی طاقت فرسا علیه جاینت گونزالس (بلند قامت‌ترین کشتی گیر حرفه‌ای تا به امروز) در رسلمنیا ۹ و سامراسلم ۱۹۹۳ انجام داد و در هر دو نبرد پیروز شد.همچنین چند بار در برابر یوکوزونا (کشتی گیر فوق سنگین وزن ژاپنی که حدود ۲۷۰ کیلوگرم وزن داشت) مبارزه نمود.

 

از سال ۱۹۹۴ تا ۱۹۹۶

آندرتیکر برای کسب عنوان قهرمانی در رویال رامبل ۹۴،باید در برابر یوکوزانا قهرمان آن زمان کشتی می‌گرفت.این مسابقه به صورت کسکت مچ برگزار شد که در آن، یوکوزانا با کمک چند کشتی دیگر وی را شکست داد.آندرتیکر که از ناحیهٔ پشت آسیب دیده بود، مجبور شد چند ماه به استراحت کند.پس از برگزاری مسابقات رسلمنیا ۱۰، تد دیبیاسی مرد یک میلیون دلاری آندرتیکر بدلی را به مردم معرّفی کرد.آندرتیکر واقعی پس از گذراندن دوران استراحت، به رینگ بازگشت و در سامراسلم ۱۹۹۴، آندرتیکر بدلی را قهرمانانه شکست داد.ضمن آنکه چند ماه بعد در سوروایور سریس همان سال و در یک مسابقهٔ کسکت مچ موفّق شد تا از یوکوزانا انتقام بگیرد.در همین دوران بود که آندرتیکر با نور پردازی پیشرفته تر، جنگهای روانی، گریمهای ترسناک و صحبت کردن در غیبت، شخصیّت ماورایی و هولناک خود را ارتقا داد.

رقابت بین آندرتیکر و اعضای گروه یک میلیون دلاری (شاگردان تد دیبیاسی) در این دوران بسیار پر طرفدار شده بود.آندرتیکر موفّق شد تا بم بم بیگلو و کینگ کونگ باندی را شکست دهد.در رسلمنیا ۱۱ هنگامی که علیه کینگ کونگ باندی مبارزه می‌کرد،کاما در مسابقه دخالت کرد و جام فلزی آندرتیکر را به زور از پاول بیرر گرفت.اما در نهایت آندرتیکر کینگ کونگ باندی شکست داد.مدّتی بعد کاما جام آندرتیکر را ذوب کرد و از فلزش گردنبند ساخت.دشمنی آندرتیکر و کاما به مبارزات بین آن دو در سامراسلم و این یور هاوس منتهی شد و با پیروزیهای آندرتیکر خاتمه یافت.

آندرتیکر در رسلمنیا ۱۲ رو در روی دیزل (کوین نش) قرار گرفت که با پیروز شدن در برابر این حریف قدرتمند، رکورد پیروزی‌هایش را در رستلمنیا به ۵ رسانید.

رقیب سرسخت دیگر او میک فولی بود که درگیری بین آنها بسیار جدی شده بود.در سامراسلم ۱۹۹۶ مبارزه بویلر روم بین آن دو انجام گرفت.پاول بیرر که تغییر موضع داده بود، با جام فلزی به آندرتیکر حمله کرد و این امر باعث شد میک فولی بازی را ببرد.آندرتیکر برای انتقام، مبارزه‌ای را به نام بورید الایو ترتیب داد.در این مبارزه، برنده می‌بایست حریف را زنده دفن کند.آندرتیکر با وجود کسب پیروزی علیه میک فولی،با دخالت چند مبارز مواجه شد.آنها آندرتیکر را در گور دفن کردند.در سوروایور سریس ۱۹۹۶ بین آندرتیکر و میک فولی مبارزه‌ای دیگر برگزار شد.آندرتیکر در صورت پیروزی می‌توانست پاول بیرر را که در قفسی محبوس و از سقف آویزان بود به چنگ آورد.با وجود کسب پیروزی،گروه اکزکیوشنر (Executioner) وارد رینگ شد و کمک کرد تا پاول بیرر فرار کند.آندرتیکر علیه اکزکیوشنر در این یور هاوس مبارزه کرد و آن‌ها را به سختی شکست داد.

 

از سال ۱۹۹۷ تا سال ۱۹۹۹

در سال ۱۹۹۷ آندرتیکر در رسلمنیا ۱۳ با سایچو ساید مبارزه کرد و پس از بردن این بازی، رکورد پیروزی‌هایش را در رسلمنیا به ۶ رسانید.

در سال ۱۹۹۸ آندرتیکر در برابر کین در رسلمنیا ۱۴ بازی کرد که یکی از زیباترین مسابقات سال نام گرفت. آندرتیکر پیروز آن مسابقه شد. پل بیرر که در آن زمان مدیر برنامه‌های کین بود تقاضای یک بازی دیگر بین این دو در انفورگیون کرد که قرار شد دور رینگ آتش روشن باشد.آندرتیکر در این مسابقه نیز پیروز شد.

در ۲۸ ژوئن ۱۹۹۸ در کینگ آف د رینگ آندرتیکر در برابر منکایند (میک فولی) قرار گرفت.در این مسابقه‌ی هل‌این‌اسل که یکی از مرگبارترین مسابقات آندرتیکر در تاریخ بود٫او منکایند را از بالای قفس روی میز گزارشگرها انداخت و شروع به کتک زدن منکاید کرد.

در سال ۱۹۹۹ آندرتیکر سعی داشت روح تمامی کشتی گیران رو مال خود کند.گروهی هم طرفدار او شدند و با کمک خانواده ی وینس مکمن او سومین بار قهرمان دبلیو دبلیو اف شد.در رسلمنیا ۱۵ آندرتیکر موفق به شکست بیگ باس من در یک مسابقه هل‌این‌اسل شد.

در کینگ آف د رینگ سال ۱۹۹۹ او با راک مسابقه‌ای برگزار کرد که با دخالت تریپل اچ همراه شد و آندرتیکر پیروز شد.در فولی لودد او در یک مسابقه فرست بلاد با استون کلد بازی کرد که بسیار به طول انجامید و با دخالت وینس مکمن و پسرش شین مکمن به نفع آندرتیکر همراه بود اما استون کلد موفق شد آندرتیکر رو شکست دهد و عنوان قهرمانی رو از آن خود کند.

 

از سال ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۳

آندرتیکر در سال ۲۰۰۰ با چهره‌ی جدید آمریکن بداس با یک موتورسیکلت وارد رینگ می‌شد.او به دلیل مصدومیت نتوانست در رسلمنیا ۱۶ (رسلمنیا ۲۰۰۰) شرکت کند.او در رسلمنیای ۱۷ سال ۲۰۰۱ با تریپل اچ مسابقه داد که موفق به شکست او شد.همچنین در رسلمنیا ۱۸ سال ۲۰۰۲ ریک فلیر را در یک مسابقه بودن دیسکوالیفای شکست داد.

در سال ۲۰۰۲ او با کمک وینس مکمن هالک هوگان را شکست داد و برنده کمربند قهرمانیUNDISPUTED شد.آندرتیکر که مدتی بود به برند اسمکدان اومده بود در پی‌پرویو انفورگیون سال ۲۰۰۲ پس از مسابقه سنگینی بین آندرتیکر و براک لزنر٫ مدیر آن زمان اسمکدان استفانی مکمن دختر وینس مکمن٫ آندرتیکر و براک لزنر را در یک مسابقه هل‌این‌اسل در پی‌پرویو نومرسی سال ۲۰۰۲ روبروی هم قرار داد.براک لزنر این بازی را پیروز شد.

در رسلمنیا ۱۹ سال ۲۰۰۳ در یک مسابقه هندیکپ مچ (مسابقه نابرابر) آندرتیکر در برابر گروه ای-ترین شو (آی-ترین و بیگ شو) قرار گرفت و آنان را شکست داد.در پی‌پرویو ونجنس همان سال آندرتیکر در یک مسابقه جان سینا را شکست داد. در پی‌پرویو سوروایور سریس٫ او در یک مسابقه بورید الایو با دخالت کین به نقع وین مکمن٫ توسط وینس مکمن زنده به گور شد و تا چند ماه در مسابقات شرکت نداشت.

 

از سال ۲۰۰۴ تا سال ۲۰۰۷

آندرتیکر پس از بازگشتش٫ دوباره با شکل قدیمی خود یعنی مرد مرده بازگشت.او در رسلمنیا ۲۰ سال ۲۰۰۴ برای بار دوم در پی‌پرویو رسلمنیا در برابر کین قرار گرفت و باز هم او را شکست داد.

او در سال ۲۰۰۵ با رندی اورتون درگیری پیدا کرد و در رسلمنیا ۲۱ حتی با وجود دخالت های پدر رندی اورتون (باب اورتون) به نفع پسرش او را شکست داد اما بعد در پی‌پرویو سامراسلم رندی اورتون با دخالت پدرش توانست آندرتیکر را شکست دهد.در پی‌پرویو نومرسی رندی به همراه پدرش در یک مسابقه آندرتیکر رو درون تابوت انداختند و آن را آتش زدند.بعد از این ماجرا آندرتیکر تا مدتی از مسابقات دور بود.

در سال ۲۰۰۶ آندرتیکر باری دیگر بازگشت و مارک هنری را در رسلمنیا ۲۲ در یک مسابقه کسکت مچ درون تابوت انداخت و برنده مسابقه شد.در همان سال او با گریت کالی هندی مسابقه هایی برگزار کرد که در بیشتر آن‌ها آندرتیکر پیروز شد.

در سال ۲۰۰۷ او برنده‌ی رویال رامبل شد و باتیستا را برای بدست آوردن کمربند قهرمانی سنگین وزن در رسلمنیا به مبارزه طلبید.در رسلمنیا ۲۳ او موفق شد باتیستا ر شکست دهد و قهرمان کمربند سنگین وزن جهان شود.وی در پی‌پرویو سوروایور سریز در یک مسابقه‌ی هل‌این‌اسل با باتیستا مسابقه داد که با دخالت ادج همراه شد و باتیستا پیروز شد.

 

از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۱

آندرتیکر در مسابقه ی المنیشن چمبر در پی‌پرویو نووی‌اوت پیروز شد و با ادج در رسلمنیا ۲۴ سر کمربند سنگین وزن مسابقه داد و پیروز شد و رکورد خود را در رسلمنیا به ۱۶-۰ رساند.او در یک مسابقه تی‌ال‌سی با دخالت چندین نفرو تقلب ادج از ادج شکست خورداما او در پی‌پرویو سامراسلم باری دیگر با ادج مسابقه داد و او را شکست داد. در سال ۲۰۰۹ در رسلمینیا ۲۵ شاون مایکلز را شکست داد.این مسابقه توسط کمپانی دبلیو دبلیو ای زیباترین مسابقه تاریخ کشتی حرفه‌ای نام گذاری شد.آندرتیکر بعد از آن مسابقه چند ماه از مسابقت دور بود.بعد از بازگشتش در هل‌این‌اسل با شکست سی ام پانک دوباره قهرمان سنگین وزن جهان شد.اما کمربند خود را در پی‌پرویو المنیشن چمبر با دخالت شاون مایکلز به کریس جریکو واگذار کرد. او در رسلمنیا ۲۶ سال ۲۰۱۰ دوباره با شاون مایکلز مسابقه داد.شرط این مسابقه این بود که در صورت باخت آندرتیکر استریک وی (نباختن هیچ بازی در رسلمنیا) میشکند و اگر شاون مایکلز ببازد باید از کشتی حرفه‌ای خداحافظی کند.آندرتیکر این بار هم در مسابقه پیروز شد و باعث خداحافظی شاون مایکلز از دبلیو دبلیو ای شد. او بعد از آن مسابقه توسط کین و با کمک گروه نکسز زنده به گور شد. اما بعد از چندماه دوباره برگشت و در رسلمینیا ۲۷ با تریپل اچ یک مسابقه‌ی نوهلدزبارد انجام داد که در این مسابقه هم پیروز گشت و رکورد رسلمنیای خود را به ۱۹-۰ رساند. هرچند آندرتیکر در این مسابقه آسیب شدیدی دید و حتی نتوانست پس از مسابقه با پاهای خودش آرنا ( استادیوم ) را ترک کند .

 

از سال ۲۰۱۲

آندرتیکر در تاریخ ۲۰ ژانویه ۲۰۱۲ یک شب پس از رویال رامبل ۲۰۱۲ بعد از گذشت ۱۰ ماه دوری از مسابقات بازگشت و بار دیگر رو در روی تریپل اچ قرار گرفت وبه او فهماند که می‌خواهد بار دیگر اینبار در رسلمنیا ۲۸ با او مبارزه کند ولی تریپل اچ بدون اینکه حرفی بزند رینگ را ترک کرد و آنرتیکر چندبار دیگر به او پیشنهاد داد که در نهایت با مطرح کردن شکست خوردن شامیکلز از آندرتیکر و اینکه تریپل اچ از شان مایکلز ضعیف تر است تریپل اچ تقاضا مسابقه آندرتیکر را پذیرفت.او توانست برای بار سوم تریپل اچ را در رسلمنیا شکست دهد و به رکورد ۲۰ – ۰ برسد.در پایان مسابقه‌شان مایکلز که داور ویژه مسابقه بود به همراه اندرتیکر از تریپل اچ تقدیر کردند. آندرتیکر به بهای اینکه نتوانست با پای خودش رینگ را ترک کند هر روز موهای خود را تراشید و در نهایت توانست تصویر قدرتمند و ترسناک از خود را در دل طرفدارانش جا کند .

 

از سال ۲۰۱۳ تا به امروز

آندرتیکر مدتی قبل از رسلمنیا به رینگ آمد و تقاضا حریف کرد که در این لحضه رندی اورتون – سی ام پانک – بیگ شو و شیمس وارد رینگ شدند و هر چهار طالب مسابقه با آندرتیکر بودند که در نهایت ویکی گئرو مسابقه چهار نفره تشکیل داد که سی ام پانک با پین کردن رندی اورتون پیروز مسابقه شد و به مساف آندرتیکر در رسلمنیا رفت. دوست قدیمی آندرتیکر پائل برر فوت کرد . زمانی که آندرتیکر و کین در حال ادای احترام خود به پائل برر بودند سی ام پانک دخالت کرد و خاکستر پائل برر را دزدید و بارها به خاطره او بی احترامی کرد . این دو درنهایت در رسلمنیا باهم مسابقه دادند که آندرتیکر با وجود دخالت های بسیار پال بیر موفق شد سی ام پانک را شکست داده و رکورد خود را به ۲۱-۰ ارتقا دهد. پس از آن مسابقه در ماندی نایت راو گروه شیلد به آندرتیکر حمله ور شدند اما کین و دنیل برایانز (تیم هل نو) به کمک آندرتیکر آمدند و شیلد را فراری دادند در اسمک دان آن هفته مسابقه ای بین آندرتیکر و کین و دنیل برایانز در برابر د شیلد انجام شد که با پین شدن دنیل برایانز این مسابقه نیز به نفع شیلد تمام شد در هفته بعد دین آمبروز که یکی از اعضای گروه شیلد است با آندرتیکر مسابقه داد آندرتیکر توانست با استفاده از سابمیشن هول معروف خود یعنی هلز گیت مسابقه را ببرد ولی پس از برد آندرتیکر گروه د شیلد در حالی که آندرتیکر را خسته به دام انداخته بودند به او حمله ور شدند البته آندرتیکر در اوایل مبارزه خوبی را از خود نشان داد و تقریباً گروه د شیلد را نابود کرد اما با فن اسپیر ( نیزه ) رومن رینز آندرتیکر نقش بر زمین شد و در نهایت گروه شیلد بر روی او یک تریپل پاور بامب انجام دادند در نهایت پس از آف شدن شوی آن هفته گروه دی اکس ( تریپل اچ و بیلی گان ) به کمک آندرتیکر آمدند و با فراری دادن شیلد آندرتیکر را نجات دادند از آن به بعد آندرتیکر در مچ ها حضور نداشته اما برادر او و دنیل بریانز مسابقات زیادی با شیلد دادند و در نهایت به همراه رندی اورتون موفق به شکست آنها شدند شایعات بر این است که در پی پی وی سامراسلم این سال آندرتیکر به همراه کین در برابر گروه شیلد می ایستد

 

رکورد رسلمنیا

از سال ۱۹۹۱ تابه‌امروز ۲۹ رسلمنیا برگزار شده که آندرتیکر در ۲۱ تای آن‌ها شرکت داشته است.اولین حضور وی در رسلمنیا مربوط به سال ۱۹۹۱ (رسلمنیا ۷) و آخرین حضور وی تابه‌حال در سال ۲۰۱۳ (رسلمنیا ۲۹) بوده است.او در این میان در رسلمنیاهای ۱۰ و ۱۶ حضور نداشته است.آندرتیکر تمامی مسابقات خود را در رسلمنیا پیروز شده است.

رسلمنیا

سال برگزاری

حریف

استریک

توضیحات

۷

۱۹۹۱

جیمی سوپرفلای اسنوکا

۱-۰

 

۸

۱۹۹۲

جیک د اسنیک رابرتز

۲-۰

 

۹

۱۹۹۳

جاینت گنزالس

۳-۰

برد با دیسکوالیفای

۱۱

۱۹۹۵

کینگ کونگ باندی

۴-۰

 

۱۲

۱۹۹۶

بیگ ددی کول دیزل (کوین نش)

۵-۰

 

۱۳

۱۹۹۷

سایکو سید

۶-۰

سر کمربند قهرمانی جهانی

(بازی بدون دیسکوالیفای)

۱۴

۱۹۹۸

کین

۷-۰

 

۱۵

۱۹۹۹

بیگ باس من

۸-۰

هل‌این‌اسل مچ

(بازی قفس سقف دار)

۱۷

۲۰۰۱

تریپل اچ

۹-۰

 

۱۸

۲۰۰۲

ریک فلیر

۱۰-۰

بازی بدون دیسکوالیفای

۱۹

۲۰۰۳

بیگ شو و ای ترین

۱۱-۰

هندیکپ مچ (بازی نابرابر دو به یک)

۲۰

۲۰۰۴

کین

۱۲-۰

 

۲۱

۲۰۰۵

رندی اورتون

۱۳-۰

 

۲۲

۲۰۰۶

مارک هنری

۱۴-۰

کسکت مچ (بازی تابوت)

۲۳

۲۰۰۷

باتیستا

۱۵-۰

سر قهرمانی سنگین وزن جهانی

۲۴

۲۰۰۸

ادج

۱۶-۰

سر قهرمانی سنگین وزن جهانی

۲۵

۲۰۰۹

شاون مایکلز

۱۷-۰

 

۲۶

۲۰۱۰

شاون مایکلز

۱۸-۰

کریر شاون مایکلز در برابر استریک آندرتیکر (بدون کانت اوت و دیسکوالیفای)

۲۷

۲۰۱۱

تریپل اچ

۱۹-۰

نو هلدز بارد مچ (بازی بدون کانت اوت و دیسکوالیفای)

۲۸

۲۰۱۲

تریپل اچ

۲۰-۰

هل‌این‌اسل مچ (بازی قفس سقف دار) با داوری شاون مایکلز

۲۹

۲۰۱۳

سی ام پانک

۲۱-۰

 

 

 

سایر افتخارات

    کسب مقام دوم در ۵۰ کشتی کج برتر تاریخ

    چهار بار قهرمان کمربند دبلیو دبلیو ای/اف

    سه بار قهرمان کمربند سنگین وزن جهان

    شکست دادن ادج در رسلمنیا ( ادج نیز مانند آندرتیکر تا آن روز در رسلمنیا شکست نخورده بود )

    شش بار قهرمان کمربند تگ تیم ( یکبار با راک – یک بار با بیگ شو – یکبار با استیو آستین – سه بار با کین )

    یک بار قهرمان هاردکور در دبلیو دبلیو اف

    نباختن هیچ بازی تک به تک در در سال‌های ۱۹۹۰ تا ۱۹۹۳ در دبلیو دبلیو اف

    تسلیم نشدن با سابمیشن در طول سابقه ورزشی خود

    قهرمان رویال رامبل سال ۲۰۰۷

    پیروزی در الیمیشن چمبر سال ۲۰۰۸

    کسب مقام دوم در مجله پی دبلیو آی در سال ۲۰۰۲

    بهترین مسابقه تاریخ در سال ۲۰۱۰ در برابر شان مایکلز در رسلمنیا

 

خالکوبی ها

    خالکوبی سارا

SARA به شکلی عرضی بر روی گلوی آندرتیکر قرار دارد. این خالکوبی از زمان AMERICAN BAD ASSانجام شده‌است.علت این خالکوبی ابراز عشق او به همسر دومش SARA CALAWAY بوده‌است که به عنوان هدیهٔ ازدواج به او هدیه کرده‌است.این خالکوبی تنها خالکوبی بود که پس از بازگشت آندرتیکر ازAMERICAN BAD AS در بدن او باقی‌مانده بود.پس از بازگشت آندرتیکر بعد از ده ماه در سال ۲۰۱۲ خالکوبی سارا از روی گلوی وی برداشته شده بود.

 

    دیوی در حال فکرکردن

این خالکوبی پس از خالکوبی SARA، معروفترین خالکوبی آندرتیکر باشد.به گفته‌ی آندرتیکر این خالکوبی موردعلاقهٔ اوست و این خالکوبی نشان دهندهٔ خصوصیات درونی آندرتیکر است.

 

    خالکوبی‌های CHASY و GRACIE

دو تا خالکوبی که به تازگی به بدن آندرتیکر اضافه شده‌است، به نام‌های دختران آندرتیکر است.این دو خالکوبی در اطراف خالکوبی سابق SARA قرار دارد.

 

    جادوگر

این خالکوبی نشان دهندهٔ یک جادوگر که از یک داستان افسانه‌ای تبعیت می‌کند است.تا مدت‌ها هیچ کس از این خالکوبی خبر نداشت که آندرتیکر آن را در یک برنامه تلویزیونی آشکار کرد.

 

    اسکلت جنگجو

علت انجام این خالکوبی علاقهٔ آندرتیکر به اسکلت است.

 

    ددمن واقعی

این خالکوبی از اولین خالکوبی‌های آندرتیکر است.این خالکوبی نشان دهندهٔ ددمن واقعی است و یکی از شخصیت‌های آندرتیکر است.دلیل این که به شکل جمجمه‌است این است که آندرتیکر دوست دارد در ذهن همگان شکل جمجمه طرح شود.

 

    خالکوبی بی.اس.کا

BROTHERHOOD OF SOLITARY KNIGHTS که مخفف آن B.S.K می‌شود، به معنای انجمن برادران تنهای دلاور است که آندرتیکر در رابطه با آن گفته‌است که این نام یک گروه موتورسواری است که همراهان آندرتیکر بوده‌اند.

 

 

  • نمایش : ۶۱۱
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی
    بیوکده,بیوگرافی,زندگینامه ,biography ,بیوگرافی بازیگران ایرانی ,بیوگرافی بازیگران خارجی ,بیوگرافی مشاهیر ,زندگینامه بازیگران ,بیوگرافی کارگردانان ,بیوگرافی دانشمندان ,زندگینامه شهیدان ,زندگینامه نویسندگان ,زندگینامه نقاشان ,زندگینامه ورزشکاران ,سایت بیوگرافی ,مجله بیوگرافی ,بیوگرافی بازیگران ,بیوگرافی بازیگران مرد ,بیوگرافی بازیگران زن ,بیوگرافی شعرا ,بیوگرافی نویسندگان ,بیوگرافی ورزشکاران ,اخبار افراد مشهور ,زندگینامه ورزشکاران' ,زندگینامه مشاهیر ,Biography ,سایت بیوکده
    موضوعات
    نویسندگان
    پیوندهای روزانه