بیوکده

بیوکده بزرگترین وبلاگ بیوگرافی و معرفی هنرمندان و بازیگران ایرانی و خارجی - زندگی نامه افراد مشهور

بیوگرافی تیفانی

  • بیوکده ..
  • چهارشنبه ۲۰ دی ۹۶
  • ۱۶:۳۰

بازیگران بازیگران زن خارجی خوانندگان خوانندگان خارجی

بیوگرافی تیفانی

بیوگرافی تیفانی

استفانی یانگ هوانگ (زادهٔ ۱ اوت ۱۹۸۹) که بیشتر با نام هنری «تیفانی» یا «تیفانی هوانگ» شناخته می‌شود، خوانندهٔ آمریکایی است که در کره جنوبی فعالیت می‌کند.

نام دیگر : هوانگ می‌یانگ

تولد : ستفانی یانگ هوانگ

۱ اوت، ۱۹۸۹
سان فرانسیسکو، کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا

پیشه :خواننده بازیگر

سبک (ها) : کی پاپ

ساز (ها) : آواز

سال‌های فعالیت : ۲۰۰۷–تاکنون

ناشرین : اس. ام. اینترتینمنت

همکاری های مرتبط : گرلز جنریشن

تی‌تی‌اس

شهر اس. ام.

او که در کالیفرنیا متولد و بزرگ شده بود، در سن پانزده سالگی توسط کمپانی استعدادیابی اس. ام. اینترتینمنت کشف شد. به دنبال این اتفاق، تیفانی به کره جنوبی مهاجرت کرد و در اوت سال ۲۰۰۷، به عنوان عضو گروه گرلز جنریشن وارد عرصهٔ موسیقی شد، گروهی که هم اکنون یکی از پرفروشترین هنرمندان کره جنوبی و محبوبترین گروه دخترانهٔ این کشور در سطح جهانی است. بعدها تیفانی به همراه دو هم‌گروه خود یعنی ته‌یئون و سئوهیون زیر گروهی به نام «گرلز جنریشن-تی‌تی‌اس» تشکیل دادند.

در سال ۲۰۱۶، تیفانی به ادامهٔ پروژه‌های حاشیه‌ایِ خود که از اوایل دوران حرفه‌ای‌اش آغاز کرده بود، پرداخت و اولین آلبوم سولوی خود به نام «من فقط میخوام برقصم» را منتشر کرد و بعد از ته‌یئون دومین عضو گرلز جنریشن شد که آلبوم سولو منتشر می‌کند.

در اوت ۲۰۱۷ و پس از انتشار آلبوم «شب تعطیلات»، کمپانی اس. ام. اینترتینمنت اعلام کرد که تیفانی کره را به مقصد آمریکا و به هدف تحصیل در رشتهٔ بازیگری ترک خواهد کرد.

در اکتبر ۲۰۱۷ اس. ام. طی بیانیه‌ای اعلام کرد که «تیفانی» قراداد خود با این کمپانی را تمدید نکرده و برای تمرکز بر هنر بازیگری خود به کمپانی دیگری مهاجرت و «اس. ام.» را ترک خواهد کرد؛ اما هیچکدام از اعضا تمایلی به منحل کردن «گرلز‌ جنریشن» نداشته و تصمیمات برای آینده‌ی این گروه هشت نفره به مراتب اعلام خواهد شد.

  • نمایش : ۵۱۰
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی
    بیوکده,بیوگرافی,زندگینامه ,biography ,بیوگرافی بازیگران ایرانی ,بیوگرافی بازیگران خارجی ,بیوگرافی مشاهیر ,زندگینامه بازیگران ,بیوگرافی کارگردانان ,بیوگرافی دانشمندان ,زندگینامه شهیدان ,زندگینامه نویسندگان ,زندگینامه نقاشان ,زندگینامه ورزشکاران ,سایت بیوگرافی ,مجله بیوگرافی ,بیوگرافی بازیگران ,بیوگرافی بازیگران مرد ,بیوگرافی بازیگران زن ,بیوگرافی شعرا ,بیوگرافی نویسندگان ,بیوگرافی ورزشکاران ,اخبار افراد مشهور ,زندگینامه ورزشکاران' ,زندگینامه مشاهیر ,Biography ,سایت بیوکده
    موضوعات
    نویسندگان
    پیوندهای روزانه