بیوکده

بیوکده بزرگترین وبلاگ بیوگرافی و معرفی هنرمندان و بازیگران ایرانی و خارجی - زندگی نامه افراد مشهور

بیوگرافی ورا برژنوا

  • بیوکده ..
  • جمعه ۱ دی ۹۶
  • ۱۲:۳۰

خوانندگان خوانندگان خارجی

بیوگرافی ورا برژنوا

ورا ویکتوریا گالوشکا (اوکراینی: Віра Вікторівна Галушка، روسی: Вера Викторовна Галушка، متولد ۳ فبریه ۱۹۸۲) بیشتر شناخته شده بانام مستعار ورا برژنوا (روسی: Вера Брежнева اوکراینی: Віра Брежнєва)، او یک خواننده پاپ اوکراینی و یک مجری است.

او قبلاً عضو گروه ویا گرا بود.

نام اصلی : ورا ویکتوریا گالوشکا

تولد : ۳ فوریهٔ ۱۹۸۲ 

دنیپرودزرژینسک، جمهوری سوسیالیستی اوکراین شوروی،اتحاد جماهیر شوروی (اوکراین کنونی)

ملیت : روسی

همکاری (های) مشترک : نو ویرگوس, ورکا سردوچکا،Valeriy Meladze، TNMK، Diskoteka Avariya، دن بالان

سبک (ها) : راک، پاپ، Doo-wop

سال های فعالیت : ۲۰۰۳-۲۰۰۷ (گروهی) - ۲۰۰۸-اکنون

وب گاه رسمی : www.brezhneva.com

خانواده

ورا در ۳ فبریه ۱۹۸۲ در شهر دنیپرودزرژینسک, جمهوری سوسیالیستی اوکراین شوروی متولد شد. او در یک خانواده معمولی بزگ شد. مادرشتامارا اهل روسیه است. و پدرش ویکتور یک دورگهٔ اوکراینی , روس است. پدرشدر یک کارخانه شیمیایی کنار رودخانه دنیپر کار کرد.

مادر او، که از دانشکده پزشکی فارغ التحصیل شده بود و در همان محل مشغول به کار شد. ورا سه خواهر دارد که یکی از آنها از او بزرگتر است به نام هالینا و دو خواهر کوچکتر که باهم دوقلو هستند به نام‌های ناستیا و ویکا.

او یک تخت برای پدر و مادرش از بوریسپیل نزدیک کی‌یف خرید. پدر دختر ورا برژنوا (سونیا) ویتالی وویچنکو هست. آنها چند سال بعد از ازدواج مدنی خودزمانی که یک دختر داشتند باهم ازدواج کردن. او یک مهندس اقتصاد بود که در راه آهن دنیپرودزرژینسک کار می‌کرد.

گروه موزیک ویاگرا

این گروه در سال ۲۰۰۲ آغاز به کار کرد. گروه ویاگرا (نو ویرگوس) دنبال یک خواننده دختر می‌گشت که جایگزین (آلنا وینیتسکایا)کنند که ورا برای امتحان در این گروه دعوت شد و او برنده شد. در ژانویهٔ سال ۲۰۰۳ در این گروه جدید ویا گرا (آنا و نادیا و ورا) شروع به فعالیت کردند. که، با توجه به محبوبیت شگفت انگیز خود، نام خط طلایی به دست آوردند. در طول زندگی حرفه‌ای خود را در نو ویرگوس ورا تجربه زیادی، اعم از عشق از طرفداران فیلم‌های پرفروش و جوایز متعددی بدست آورد.

در ژوئیه ۲۰۰۷ این خواننده بلوند تصمیم گرفت به یک استراحت از گروه، که در دسامبر ۲۰۰۷ با اطلاعات رسمی گروه را ترک کردن او به کار خود در گروه ویا گرا پایان داد. نو ویرگوس. ورا در این گروه جای تاتیانا تاتیانا کوتووا بود.

یک شعاع از نور

هدف بنیاد خیریه خود کمک فداکارانه برای کودکان است، آی. ای پژوهش, صندوق پرورش دهندگان و تحقق از ابتکارات ارزشمند اجتماعی با هدف رشد هماهنگ کودکان است.

قدرت ده

ورا میزبان و مجری بود در نسخه روسی برنامه ی"Power of Ten" (به روسی: Магия ۱۰-ти, Magic of ۱۰) برای اولین بار در ۷ ژانویه در شبکه تلویزیونی روس زبان Channel One Russia پخش می‌شد.

بازگشت به موسیقی

در می۲۰۰۸ ورا نمایش اولین تک آهنگ او به نام (Я Не Играю ; من بازی نمی‌کنم). که آهنگ توسط خود تولید کننده کنستانتین میلادزه نوشته شده‌است.

دومین آهنگ نیروانا در ۲۷ اکتبر آمد. آهنگ سوم (عشق در شهر بزرگ) در سال ۲۰۰۹ منتشر شد. سپس او در این ویدئو (تابستان برای همیشه) از این گروه ظاهر شد.Diskoteka Avariya با بازیگران آناستازیا زادوروژنیا و سوتلانا خودچنکووا. آهنگ چهارم در اواسط ماه آوریل (عشق جهان را نجات دهد) از زندان آزاد شد و به # ۱ در روسیه پخش هفتگی رسید. آهنگ بعدی عاجلانه، بود اواز دو نفری با Potap در ماه سپتامبر منتشر شد. . ششم تک قطعه موسیقی یا اواز دو نفری با دن بالان (Лепестками слез؛ گلبرگ اشک). آغاز ۲۰۱۱ سال ورا برای اولین باردر آهنگ سکسی بامبینا و آغاز سال ۲۰۱۲ تنها Ishu tebya را منتشر کرد.

Любовь в большом городе (عشق در شهر بزرگ)

ورا همچنان در فیلم کیتجا هم بازی کرده بود. "Любовь в большом городе ۱ & ۲. "

Discography

آهنگ‌ها

سال آهنگ موقعیت نمودار
اوکرایناوکراین روسیهروسیه
۲۰۰۸ "Я не играю" (من بازی نمی‌کنم)" ۶
"Нирвана (نیروانا)" ۸۰
۲۰۰۹ "Любовь в большом городе (عشق در شهر بزرگ)" ۱۹
۲۰۱۰ "Любовь спасёт мир (عشق جهان را نجات خواهد داد)" ۱ ۱
"Пронто (Pronto)" (با پوتاپ) ۳۱
"Лепестками слез (با گلبرگ اشک) (با دن بالان) ۱ ۱
۲۰۱۱ "Реальная жизнь (زندگی واقعی)" ۱
۲۰۱۲ "سکسی بامبیا" ۱
"Ищу тебя (من دارم دنبالت می‌گردم)"

Albums

Studio albums

  • Lyubov spasyot mir (۲۰۱۰)

  • نمایش : ۱۰۰۶
  • علیـ  ــر ضــا
    علیـ ــر ضــا آدرس سایت کاربر
    من حرفی ندارم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی
    بیوکده,بیوگرافی,زندگینامه ,biography ,بیوگرافی بازیگران ایرانی ,بیوگرافی بازیگران خارجی ,بیوگرافی مشاهیر ,زندگینامه بازیگران ,بیوگرافی کارگردانان ,بیوگرافی دانشمندان ,زندگینامه شهیدان ,زندگینامه نویسندگان ,زندگینامه نقاشان ,زندگینامه ورزشکاران ,سایت بیوگرافی ,مجله بیوگرافی ,بیوگرافی بازیگران ,بیوگرافی بازیگران مرد ,بیوگرافی بازیگران زن ,بیوگرافی شعرا ,بیوگرافی نویسندگان ,بیوگرافی ورزشکاران ,اخبار افراد مشهور ,زندگینامه ورزشکاران' ,زندگینامه مشاهیر ,Biography ,سایت بیوکده
    موضوعات
    نویسندگان
    پیوندهای روزانه