بیوکده

بیوکده بزرگترین وبلاگ بیوگرافی و معرفی هنرمندان و بازیگران ایرانی و خارجی - زندگی نامه افراد مشهور

کد فاو آیکن

  • بیوکده ..
  • چهارشنبه ۳ مرداد ۹۷
  • ۱۷:۵۰

برنامه نویسی :)

یادمه خودم اوایل که این تصاویر میدیدم خیلی دوست داشتم یکی برای وبلاگ خودم بزارم کلی گشتم به یک کوچیک بر خوردم  .⊙ کدام کد  ●_●

این کد

<link href=" ادرس عکس " rel="shortcut icon biokade">
بله یه کد کوچیک و فسقلی :/

فکر می کنم یه عکس کوچیک بهتر از اون صفحه ی سفیده کنار صفحه هست

[اون تصاویر کوچیک کنار اسم وبلاگ رو فاو آیکون میگن ]

مثلا کنار اسم وبلاگم اون بالا عکس کوچیک  هست

اون دسته از دوستانی که  دوست دارن فایو ایکون بزارن  این کد رو بعد <head>  وبلاگتون بزارید

کل درایو هامو بهم ریختم تا یک نت پد که ادرس سایت فاو آیکون های قشنگ تری رو داشت براتون بزارم ظاهرا دنبال هر چی بگردم پیدا نمیشه ¯\_(ツ)_/¯

++بانو باز کجا رفته ಠಿ_ಠ

  • نمایش : ۸۷۲
  • .. مــَـمــَّـد ..
    .. مــَـمــَّـد .. آدرس سایت کاربر
    بــــــه بـــــــه عاغا دمت گرم انقد به فکر مایی!!!!
    استفاده کردم
    مرسی
    بیوکده ..
     :)

    شما وبلاگتون رو بروز نمیکنید ؟؟

    .. مــَـمــَّـد ..
    .. مــَـمــَّـد .. آدرس سایت کاربر
    از دیروز شروع کردم دیگه دارم پست میذارم... (بعد از شیش هفت ماه نبودن)
    مثه اینکه ما رو دنبال نمیکنیدا!!!!
    بیوکده ..
    خوش برگشتید :)

    وب اصلی ادرس بدید باشد :)
    تمنایــ وجــود
    تمنایــ وجــود آدرس سایت کاربر
    عههههههه مرسیییییییییی
    بیوکده ..
    سلام 


    فکر کنم خودت اینو بلد بودی نه 
    تمنایــ وجــود
    تمنایــ وجــود آدرس سایت کاربر
    نچ بلد نبودمش :(((((((
    بیوکده ..
    ای وا 
    تمنایــ وجــود
    تمنایــ وجــود آدرس سایت کاربر
    کد جاواشو فک کنم بلد بودم
    بیوکده ..
    باز من جاوا بلد نیستم :(
    تمنایــ وجــود
    تمنایــ وجــود آدرس سایت کاربر
    یاد میگیری گلم :)
    بیوکده ..
    کو تا کلشو یاد بگیریم


    تازه یه بخشی کوچیکی از سی شارپ رو یاد دادن

    این اچ تی و سی اس رو خودم با گذشتن یاد گرفتم 
    تمنایــ وجــود
    تمنایــ وجــود آدرس سایت کاربر
    سی شارپو فرم اپلیکیشن یاد گرفتی یا کد خالیشو؟
    بیوکده ..
    سی شارپ رو فقط ایف و حلقه های تکرار

    تنها کد هایی که اشنایی دارم فقط اچ تی و سی اس هست
    اونم نه همی اچ تی و سی اس 
    به این اندازه بلدم که کد قالب بنویسم 

    تمنایــ وجــود
    تمنایــ وجــود آدرس سایت کاربر
    خیلی خوبه پس :)))))))))))))))))

    خوب یاد میگیری نگران نباش
    بیوکده ..
    کلاس های بیرون تصمیم دارم برم

    تا بحال نرفتم


    این سایت های یادگیری  حجم اینترنت فقط میخوره اونم دوبل :)

    ممنون ابجی جان


    عین الف
    عین الف آدرس سایت کاربر
    میگم شما زبان پایتون بلدی ؟
    بیوکده ..
    خیر 
    عین الف
    عین الف آدرس سایت کاربر
    از هر چی زبان هست ساده تره ، خواستی یه سر بهش بزن :)
    بیوکده ..
    فقط اسمشو شنیدم :)
    یــ🦋گـ🌈 ـانـ🌞ـه
    یــ🦋گـ🌈 ـانـ🌞ـه آدرس سایت کاربر
    وایییییی عالیه دمت گرم اما یه چیزی نمیشه کپی کرد
    بیوکده ..
    ا ا ا ببخشید حواسم به کد کپی نبود برداشتمش میتونی کپی کنی 

    چند دقیق پیش برداشتمش باز گذاشتم بعد انتشار این پست حواسم نبود :/
    عین الف
    عین الف آدرس سایت کاربر
    الان همه جا توی دنیا برای شروع برنامه نویسی از پایتون استفاده میکنند ، با پایتون حتی سیستم عامل نوشتن و همین بلاگ بیان خودمون
    بیوکده ..
    من نمیدونم با هم تفاوت دارن یا شباهت بحرحال هر چی هست 

    فعلن به اچ تی و سی اس چسبیدم 
    بعد جاوا  :)
    عین الف
    عین الف آدرس سایت کاربر
    جاوا نه جاوا اسکریپت ! اینا فرق دارن
    بیوکده ..
    بله میدونم 
    متخصر نوشتم 
    لابد اچ تی هم با اچ تی ام ال فرق داره :/
    عین الف
    عین الف آدرس سایت کاربر
    بله کاملا فرق داره .
    بیوکده ..
    :/

    ایکیو میگم مختصره :/

    ضمنا مگر من نگفتم قبل به شما که چه زبانی یاد میگیرم :/

    یا حضرت عجیب :/
    عین الف
    عین الف آدرس سایت کاربر
    یه کد پیدا کردیا دانشمند !
    بیوکده ..

    باشه بهلول دانا :/

    شما همچی بلد

    ما نابلد :)
    پریسا سادات ..
    پریسا سادات .. آدرس سایت کاربر
    مممممرسی:))
    بیوکده ..
    خواهش :)
    پســـــــــــــر روزگــــــــــار
    پســـــــــــــر روزگــــــــــار آدرس سایت کاربر
    خیلی هم عالی
    بیوکده ..
    🙃🙃🙃🙃

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی
    بیوکده,بیوگرافی,زندگینامه ,biography ,بیوگرافی بازیگران ایرانی ,بیوگرافی بازیگران خارجی ,بیوگرافی مشاهیر ,زندگینامه بازیگران ,بیوگرافی کارگردانان ,بیوگرافی دانشمندان ,زندگینامه شهیدان ,زندگینامه نویسندگان ,زندگینامه نقاشان ,زندگینامه ورزشکاران ,سایت بیوگرافی ,مجله بیوگرافی ,بیوگرافی بازیگران ,بیوگرافی بازیگران مرد ,بیوگرافی بازیگران زن ,بیوگرافی شعرا ,بیوگرافی نویسندگان ,بیوگرافی ورزشکاران ,اخبار افراد مشهور ,زندگینامه ورزشکاران' ,زندگینامه مشاهیر ,Biography ,سایت بیوکده
    موضوعات
    نویسندگان
    پیوندهای روزانه