بیوکده

بیوکده بزرگترین وبلاگ بیوگرافی و معرفی هنرمندان و بازیگران ایرانی و خارجی - زندگی نامه افراد مشهور

قالب شماره 2

  • بیوکده ..
  • چهارشنبه ۱۰ مرداد ۹۷
  • ۲۱:۰۰

خانه ی قالب بیان

پیشنمایش

لینک ویرایش ساختار قالب فعلی

لینک ویرایش css قالب فعلی { کمی تیره }

لینک ویرایش css  قالب فعلی { با رنگ روشن تر }

عوض کردن پس زمینه : body رو سرچ کنید داخل background پس زمینه خودتون رو بزارید :)

عوض کردن رنگ تیترها { نوشته های رنگ سبز } : این کد رو سرچ کنید جاش رنگ مورد نظرتون رو بزارید [ 3 تا رنگ هست]

color#94CA20;


+صرفا واسه تمرین :)

  • نمایش : ۶۳۴
  • عین الف
    عین الف آدرس سایت کاربر
    چه قالب خوشگلی :)
    بیوکده ..
    :)

    نظر لطفته :)
    استاد بزرگ
    استاد بزرگ آدرس سایت کاربر
    قالبه قشنگیه ...
    ولی نوشته های صفحات و اینا خیلی نامفهومه (از لحاظ رنگ و اینا) ...
    کاش یکم رنگش رو روشن تر کنین.
    بیوکده ..
    باشه رنگش رو روشن تر میکنم :)

    اما فکر میکنم چشمو رو میزنه بیشتر از این روشن باشه
    ممنون از نظر خوبتون :)
    استاد بزرگ
    استاد بزرگ آدرس سایت کاربر
    رنگ متن و موضوعات و... خیلی خوبه
    منظورم فقط شماره صفحات و اطلاعات پست ها بود ...
    تو زمینه سیاه رنگشون خیلی واضح نیست آدم شماره صفحات رو گم میکنه.
    بیوکده ..
    چشم 

    رنگ هاشون رو رو شن میکنم

    بازم ممنون از مشا بابت نظرتون :)
     بانو ...
    بانو ... آدرس سایت کاربر
    قشنگه عزیزم خدا قوت:)
    ولی همون مشکلات رو گفتم داره
    بیوکده ..
    ممنون از نظرت

    چشمو میزنه ؟
     بانو ...
    بانو ... آدرس سایت کاربر
    بله چشم رو میزنه
    جواب کامنتها هم مشخص نیست
    بیوکده ..
    کامنت ها که سفیده 0_o
     کجاش معلوم نیس -_-
     بانو ...
    بانو ... آدرس سایت کاربر
    امروز تغییر دادی ؟
    دیشب مشکی بود من جواب کامنتها رو نمیدیدم
    البته با گوشی اومدم
    بیوکده ..
    نه تغییر ندادم

    همونه :)

    نظرات سفید و پاسخشون سبز :)
     بانو ...
    بانو ... آدرس سایت کاربر
    هیچی دیده نمیشه بیا الان اون وبت
    بیوکده ..
    باشه :)
    علیــ ـرضا
    علیــ ـرضا آدرس سایت کاربر
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام قالب ***** !
    احوالتون بانوک
    چقدر خوبه رفتین سراغ قالب و اینچور چیزا و واقعا خسته نباشید .
    زیبای در سادگیست در قالب های شما منتها یکم تو رنگ ها و عنواین باید دقت بیشتری داشته باشین .
    همچنین سایه های باکس ها که خیلی بده !
    سایز باکس پست ها یکم بنظرتون کم نیست !
    یکم بیشتر کار کنید میتونید قالب های بسیار زیبای بسازید .
    بیوکده ..
    سلام
    قالب .... -_-

    ممنون از شما
    شما خوبید

    بله :) بازم ممنون

    درسته

    اما هر کس سلیقه ایی داره
    درباره رنگ ها : کد تغییر رنگ گذاشتم تا کسانی که میخواهند عوض کنند تا باب دلشان شه و اینم سلیقه ایی 

    خودم سبز روشن و بنفش و نارنجی دوست دارم

    درباره سایه : با پس زمینه های یکم روشن بهتر دیده میشه و ...
    درباره سایز باکس : خیر چون چند تا از قالب های خود بیان اندازه باکس های پست ها را اینقدر داده اند و قالب هایی که باکس های پست هاش این اندازه باشه هم کم نیستند

    جمله آخر : بله اولین قالب رو که گذاشتم عرض کردم یه آماتور هستم
    هر چی یاد گرفتم تا الان  فقط و فقط از توی نت بود

    ضمنا طراح قالب کسی دیگه بود که اسم و لینک وبلاگش داخل فوتر هست و من سعی کردم مثل همون قالب رو توی بیان بیارم و
    میشه گفت من فقط مبدل بودم و و کد های قالب بلاگفا رو به بیان آودم و یکسری از اندازه هایی رو که طراح داده اصلا تغییر ندادم
    مثل سایه باکس ها و پس زمینه و ...

    برعکس باز من فکر میکنم قالب یجورایی ساده هست

    بازم کسانی پیدا میشن که اینجور قالب ها رو بپسندند

    بله با تمرین میتونم :)
    تا الان خیلی چیزا یاد گرفتم و خیلی چیز های دیگه مونده که بسیار بسیار مشتاقم یاد بگیرم 

     در آخر خیلی خیلی خیلی ممنون از انتقادتون :)))))
    ممنون از حضورتان و موفق باشید
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی
    بیوکده,بیوگرافی,زندگینامه ,biography ,بیوگرافی بازیگران ایرانی ,بیوگرافی بازیگران خارجی ,بیوگرافی مشاهیر ,زندگینامه بازیگران ,بیوگرافی کارگردانان ,بیوگرافی دانشمندان ,زندگینامه شهیدان ,زندگینامه نویسندگان ,زندگینامه نقاشان ,زندگینامه ورزشکاران ,سایت بیوگرافی ,مجله بیوگرافی ,بیوگرافی بازیگران ,بیوگرافی بازیگران مرد ,بیوگرافی بازیگران زن ,بیوگرافی شعرا ,بیوگرافی نویسندگان ,بیوگرافی ورزشکاران ,اخبار افراد مشهور ,زندگینامه ورزشکاران' ,زندگینامه مشاهیر ,Biography ,سایت بیوکده
    موضوعات
    نویسندگان
    پیوندهای روزانه