بیوکده

بیوکده بزرگترین وبلاگ بیوگرافی و معرفی هنرمندان و بازیگران ایرانی و خارجی - زندگی نامه افراد مشهور

بیوگرافی آصلی تاندوغان

  • بیوکده ..
  • چهارشنبه ۲۲ آذر ۹۶
  • ۲۲:۳۰

بازیگران بازیگران زن خارجی

بیوگرافی آصلی تاندوغان 

آصلی تاندوغان (به ترکی: Aslı Tandoğan) متولد ۲ آوریل، ۱۹۷۹ در آنکارا، و بهترین بازیگر زن برای بازی در مجموعه تلویزیونی، از لب‌ها به قلب‌ها Dudaktan Kalbe در ترکیه می‌باشد.

زمینه فعالیت : تلویزیون

ملیت : ترک

تولد : ۲ آوریل ۱۹۷۹

آنکارا

پیشه : بازیگر

 

آصلی تاندوغان بازیگر نقش لامیا در سریال از بوسه تا عشق در تاریخ ۲ آوریل ۱۹۷۹ در شهر آنکارا کشور ترکیه متولد شد. تحصیلات ابتدایی را در محل تولدش گذراند و سپس وارد دانشگاه هنر آنکارا شد و توانست در رشته موسیقی فارغ التحصیل شود.

او حرفه بازیگری را از اواخر سال ۲۰۰۲ آغاز کرده است و توانسته در این عرصه چهره موفقی از خود ارائه دهد تا جایی که به یکی از ستارگان بازیگری ترکیه تبدیل شده است.

اصلی تاندوغان در ایران به خاطر بازی در سریال “از بوسه تا عشق” که از شبکه ماهواره ای GEM TVپخش میشود شناخته میشود،سریالی که آصلی به خاطر بازی در آن توانست جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن را از آن خود کند.

آصلی تاندوغان این سریال ها را در کارنامه دارد:

Dudaktan kalbe: 2007-2011

Behzat Ç. Bir Ankara Polisiyesi: 2011

Kapaliçarsi: 2009

For Love and Honor: 2007

Dicle: 2007

Aska sürgün: 2005

Gülüm: 2003

Kursun yarasi: 2003

در سریال از بوسه تا عشق آصلی تاندوغان نقش لامیا را بازی میکند، لامیا دختری معمولی است که معشوقه حسین کنان خواننده معروف میشود ولی طی افت و خیزهایی حسین کنان با پرنسس جاویدان که زنی مشهور و ثرورتمند است ازدواج می کند و لامیا برای خوشبخت شدن حسین کنان و چون خود را در حد او نمیداند عشقش را تکذیب میکند و داستان عشق این دو به یکدیگر و مشقاتی که تحمل میکنند داستان سریال را تشکیل میدهد، بوراک حکی در این سریال نقش حسین کنان را ایفا میکند.

 

 

 

  • نمایش : ۵۲۵
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی
    بیوکده,بیوگرافی,زندگینامه ,biography ,بیوگرافی بازیگران ایرانی ,بیوگرافی بازیگران خارجی ,بیوگرافی مشاهیر ,زندگینامه بازیگران ,بیوگرافی کارگردانان ,بیوگرافی دانشمندان ,زندگینامه شهیدان ,زندگینامه نویسندگان ,زندگینامه نقاشان ,زندگینامه ورزشکاران ,سایت بیوگرافی ,مجله بیوگرافی ,بیوگرافی بازیگران ,بیوگرافی بازیگران مرد ,بیوگرافی بازیگران زن ,بیوگرافی شعرا ,بیوگرافی نویسندگان ,بیوگرافی ورزشکاران ,اخبار افراد مشهور ,زندگینامه ورزشکاران' ,زندگینامه مشاهیر ,Biography ,سایت بیوکده
    موضوعات
    نویسندگان
    پیوندهای روزانه