بیوکده

بیوکده بزرگترین وبلاگ بیوگرافی و معرفی هنرمندان و بازیگران ایرانی و خارجی - زندگی نامه افراد مشهور

بیوگرافی بیرجه آکالای

  • بیوکده ..
  • چهارشنبه ۲۲ آذر ۹۶
  • ۱۸:۳۰

بازیگران بازیگران زن خارجی

بیوگرافی بیرجه آکالای 

 

 

بیرجه آکالای در ۱۹ ژوئن سال ۱۹۸۴ و در استانبول ترکیه به دنیا آمد، در سال ۲۰۰۳ تحصیلات متوسطه را تمام کرد و وارد دانشگاه استانبول شد و در نهایت توانست در رشته تئاتر و فیلمنامه نویسی فارغ التحصیل شود.

بیرجه در سال ۲۰۰۴ در مسابقات دختر شایسته ترکیه شرکت کرد و به عنوان زیباترین دختر ترکیه انتخاب شده به مسابقات دختر شایسته اروپا راه یافت و در این مسابقات هم موفق بود و به مقام سوم رسید.

بیرجه آکالای که بعد از موفقیتش در مسابقات دختر شایسته به شهرتی دست یافته بود در سال ۲۰۰۴ پا به دنیای هنر پیشگی گذاشت،و با بازی در سریال “سرنوشت” معروفیتش را دو چندان کرد.

آکالای بعد از سریال سرنوشت در سریال های مختلفی ایفای نقش کرده است اما در ایران با بازی در نقش حوا خواهر توپراک در سریال شمیم عشق شناخته می شود.

بازیگر نقش حوا در سال ۲۰۱۱ با مرات آنلمیش که بازیگر نقش یوسف در سریال شمیم عشق است ازدواج کرد و تا کنون زوج هنرمند خوشبختی بوده اند.

سال گذشته رابطه بازیگران نقش های حوا و یوسف خان البته در دنیای واقعی به تیرگی گراییده بود و آنها رو تا مرز جدایی پیش برد ولی بعد از آن اختلافات را کنار گذاشته و هنوز با هم زندگی میکنند.

 

 

 

  • نمایش : ۱۰۳۷
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی
    بیوکده,بیوگرافی,زندگینامه ,biography ,بیوگرافی بازیگران ایرانی ,بیوگرافی بازیگران خارجی ,بیوگرافی مشاهیر ,زندگینامه بازیگران ,بیوگرافی کارگردانان ,بیوگرافی دانشمندان ,زندگینامه شهیدان ,زندگینامه نویسندگان ,زندگینامه نقاشان ,زندگینامه ورزشکاران ,سایت بیوگرافی ,مجله بیوگرافی ,بیوگرافی بازیگران ,بیوگرافی بازیگران مرد ,بیوگرافی بازیگران زن ,بیوگرافی شعرا ,بیوگرافی نویسندگان ,بیوگرافی ورزشکاران ,اخبار افراد مشهور ,زندگینامه ورزشکاران' ,زندگینامه مشاهیر ,Biography ,سایت بیوکده
    موضوعات
    نویسندگان
    پیوندهای روزانه