بیوکده

بیوکده بزرگترین وبلاگ بیوگرافی و معرفی هنرمندان و بازیگران ایرانی و خارجی - زندگی نامه افراد مشهور

بیوگرافی جانسو دره

  • بیوکده ..
  • سه شنبه ۲۱ آذر ۹۶
  • ۱۶:۳۰

بازیگران بازیگران زن خارجی

بیوگرافی جانسو دره 

 

جانسو دره به تاریخ ۱۴ اکتبر سال ۱۹۸۰ و در آنکارا ترکیه به دنیا آمد، تحصیلات ابتدایی را در آنکارا و دوره متوسطه را در ازمیر گذراند و بعد وارد دانشگاه استانبول شد و در رشته باستان شناسی مدرک فارغ التحصیلی را گرفت.

از سال ۱۹۹۸ جانسو دره نیم نگاهی به شهرت و کار مدلینگ داشت و در سال ۲۰۰۰ در مسابقات دختر شایسته ترکیه سوم شد و از آن به بعد کار مدلینگ را به صورت جدی تر ادامه داد و با طراح های معروف ترکیه کار کرد و توانست شهرتی برای خود دست و پا کند.

اما آغاز شهرت واقعی برای جانسو دره از سال ۲۰۰۴ بود،یعنی زمانی که او تصمیم گرفت بازیگری را امتحان کند و توانست با بازیگران معروف ترکیه نظیر “کنان ایمیرزالی اوغلو“هم بازی شود و خوش بدرخشد.

در حال حاضر جانسو دره یکی از بازیگران زیبا و مشهور ترکیه به شمار میرود که در ایران هم به خاطر بازی در نقش آیسان در سریال “ایزل” و همچنین ایفای نقش فیروزه سلطان در سریال “حریم سلطان” شناخته میشود و توانسته است طرفدارانی را برای خود محیا کند.

جانسو دره در مسابقات بانوی شایسته بعنوان زیباترین شرکت کننده انتخاب شده است.

بازیگر نقش آیسان از سال ۲۰۰۰ در برخی برنامه های کوچک موسیقی و مد کار مجری گری را شروع کرد .

 

 

  • نمایش : ۵۸۲
  • مهندس رضا عباسی
    مهندس رضا عباسی آدرس سایت کاربر
    لایک
    بیوکده ..
    مرسی気持ち のデコメ絵文字
    milad  mirshekar
    milad mirshekar آدرس سایت کاربر
    بازیگر موفقی هستن
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی
    بیوکده,بیوگرافی,زندگینامه ,biography ,بیوگرافی بازیگران ایرانی ,بیوگرافی بازیگران خارجی ,بیوگرافی مشاهیر ,زندگینامه بازیگران ,بیوگرافی کارگردانان ,بیوگرافی دانشمندان ,زندگینامه شهیدان ,زندگینامه نویسندگان ,زندگینامه نقاشان ,زندگینامه ورزشکاران ,سایت بیوگرافی ,مجله بیوگرافی ,بیوگرافی بازیگران ,بیوگرافی بازیگران مرد ,بیوگرافی بازیگران زن ,بیوگرافی شعرا ,بیوگرافی نویسندگان ,بیوگرافی ورزشکاران ,اخبار افراد مشهور ,زندگینامه ورزشکاران' ,زندگینامه مشاهیر ,Biography ,سایت بیوکده
    موضوعات
    نویسندگان
    پیوندهای روزانه