بیوکده

بیوکده بزرگترین وبلاگ بیوگرافی و معرفی هنرمندان و بازیگران ایرانی و خارجی - زندگی نامه افراد مشهور

بیوگرافی اردوغان آتالای

  • بیوکده ..
  • سه شنبه ۵ دی ۹۶
  • ۱۰:۳۰

بازیگران بازیگران مرد خارجی

بیوگرافی اردوغان آتالای

بیوگرافی اردوغان آتالای - Erdoğan Atalay

اردوغان آتالای (به آلمانی: Erdoğan Atalay)‏ بازیگر معروف آلمانی-ترکیه ای الاصل بود که به‌خاطر فعالیت در مجموعهٔ هشدار برای کبرا ۱۱ به شهرت رسید.

نام اصلی : اردوغان آتالای

ملیت : آلمانی-ترکیه

تولد : ۱۹۶۶ میلادی

آلمان، هانوفر

 زندگی

اردوغان آتالای (به آلمانی: Erdoğan Atalay)‏ بازیگر معروف آلمانی-ترکیه ای الاصل بود که به‌خاطر فعالیت در مجموعهٔ هشدار برای کبرا ۱۱ به شهرت رسید. او تحصیلات مقدماتی‌اش در سال ۱۹۸۷ در رشته موسیقی در شهر هامبورگ به پایان رسانده و اولین تجربه بازیگری او در تئاتر با بازی در نمایش نامه‌ای به اسم علاءالدین و چراغ جادو (Aladin und die Wunderlampe) آغاز نموده‌است.

او اصلی‌ترین شخصیت مجموعه هشدار برای کبرا ۱۱، سمیر گِرکان صاحب یک بی. ام. و سری ۳ و نقره‌ای رنگ می‌باشد که از آن برای مأموریتهای سری استفاده می‌کند. افزون بر آن، دارای خودروهای اعجاب‌انگیزی چون فِراری اسپایدر ۳۵۵ است. البته گاهی پیشامدهای ناگواری برای برخی از خودروهای سمیر رخ می‌دهند، برای نمونه بی. ام. و در یکی از مأموریت‌ها آسیب می‌بیند و فِراری نیز دزدیده می‌شود. سمیر هرچند شوخ‌طبع است، در کارش جدی است و برای انجام مأموریتش از هیچ تلاشی فرو نمی‌گذارد. او در ۱۳ آگوست ۲۰۰۴ با آسترید آس ماری پولمن بازیگر ازدواج نموده و صاحب یک دختر می‌باشند.

عکسهای اردوغان آتالای

بیوگرافی اردوغان آتالای - Erdoğan Atalay

بیوگرافی اردوغان آتالای - Erdoğan Atalay

بیوگرافی اردوغان آتالای - Erdoğan Atalay

  • نمایش : ۵۹۰
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی
    بیوکده,بیوگرافی,زندگینامه ,biography ,بیوگرافی بازیگران ایرانی ,بیوگرافی بازیگران خارجی ,بیوگرافی مشاهیر ,زندگینامه بازیگران ,بیوگرافی کارگردانان ,بیوگرافی دانشمندان ,زندگینامه شهیدان ,زندگینامه نویسندگان ,زندگینامه نقاشان ,زندگینامه ورزشکاران ,سایت بیوگرافی ,مجله بیوگرافی ,بیوگرافی بازیگران ,بیوگرافی بازیگران مرد ,بیوگرافی بازیگران زن ,بیوگرافی شعرا ,بیوگرافی نویسندگان ,بیوگرافی ورزشکاران ,اخبار افراد مشهور ,زندگینامه ورزشکاران' ,زندگینامه مشاهیر ,Biography ,سایت بیوکده
    موضوعات
    نویسندگان
    پیوندهای روزانه