بیوکده

بیوکده بزرگترین وبلاگ بیوگرافی و معرفی هنرمندان و بازیگران ایرانی و خارجی - زندگی نامه افراد مشهور

بیوگرافی فریدون زندی

  • بیوکده ..
  • چهارشنبه ۱۳ دی ۹۶
  • ۲۲:۳۰

ورزشکاران ورزشکاران مرد ایرانی

بیوگرافی فریدون زندی

 

 

فریدون زندی (زادهٔ ۶ اردیبهشت ۱۳۵۸ در امدن، آلمان) یکی از بازیکنان فوتبال ایرانی/آلمانی است.

نام کامل : فریدون زندی

زادروز : ۶ اردیبهشت ۱۳۵۸

زادگاه : امدن، آلمان غربی

قد : ۱۸۴ سانتی‌متر

پُست :هافبک

 

زندگی

زندی از اواخر سال ۲۰۰۴ و پس از درخواست مقامات فدراسیون به تیم ملی فوتبال ایران پیوست. او پیش از این برای تیم ملی زیر ۲۱ سال آلمان بازی کرده بود. وی نخستین بار در زمان برانکو ایوانکوویچ به تیم ملی ایران دعوت شد. اولین بازی ملی خود را در مقابل تیم ملی بحرین انجام داد. اولین گل ملی خود را در برابر آذربایجان به ثمر رساند. وی سابقه بازی در باشگاههای آلمان و قبرس را دارد.

زندی در سال ۱۳۸۸ به باشگاه استیل‌آذین پیوست و دو فصل برای این تیم توپ زد.پس از سقوط این تیم به دسته یک، او از این تیم جدا شد و به استقلال پیوست.شروع فصل برای وی با مصدومیت همراه بود ولی در تاریخ ۳۰ مهر ۱۳۹۰ اولین بازی خود برای استقلال را در برابر ذوب آهن انجام داد. وی در این فصل با تیم استقلال به قهرمانی جام حذفی رسید. زندی فصل بعد را نیز با استقلال شروع کرد ولی پس از پایان هفته دهم از این تیم جدا شد و در تاریخ ۱ اکتبر ۲۰۱۲ (۱۰ مهر ۱۳۹۱) رسما به تیم الاهلی قطر رفت.فریدون زندی در تاریخ ۶ مهر ۱۳۹۲ در دیدار تیم الاهلی قطر و المعیذر دچار مصدومیت فوق العاده شدیدی شد،به طوری که پای او با ضربه بازیکن تیم المعیذر به دو نیم شد و صحنه بسیار دلخراشی را رقم زد.

 

 

  • نمایش : ۳۵۵
  • بانو ...
    بانو ...
    ممنون آجی جون :)
    خیلی زحمت میکشی
    بیوکده ..
    خواهش

    اگر کسی رو نزاشتم معرفی کن لطفا
     خیلی زیاد شدن 
    بانو ...
    بانو ...
    چشم :)
    بیوکده ..
    مرسی   
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی
    بیوکده,بیوگرافی,زندگینامه ,biography ,بیوگرافی بازیگران ایرانی ,بیوگرافی بازیگران خارجی ,بیوگرافی مشاهیر ,زندگینامه بازیگران ,بیوگرافی کارگردانان ,بیوگرافی دانشمندان ,زندگینامه شهیدان ,زندگینامه نویسندگان ,زندگینامه نقاشان ,زندگینامه ورزشکاران ,سایت بیوگرافی ,مجله بیوگرافی ,بیوگرافی بازیگران ,بیوگرافی بازیگران مرد ,بیوگرافی بازیگران زن ,بیوگرافی شعرا ,بیوگرافی نویسندگان ,بیوگرافی ورزشکاران ,اخبار افراد مشهور ,زندگینامه ورزشکاران' ,زندگینامه مشاهیر ,Biography ,سایت بیوکده
    موضوعات
    نویسندگان
    پیوندهای روزانه