بیوکده

بیوکده بزرگترین وبلاگ بیوگرافی و معرفی هنرمندان و بازیگران ایرانی و خارجی - زندگی نامه افراد مشهور

بیوگرافی گیتی معینی

  • بیوکده ..
  • چهارشنبه ۱۷ آبان ۹۶
  • ۲۳:۴۵

بازیگران بازیگران زن ایرانی

بیوگرافی گیتی معینی

 

 

گیتی معینی بازیگر ایرانی ، متولد شهری در غرب کشور است. از خانواده صد در صد نظامی از کودکی علاقه خاصی به کار خود دارد و به همین دلیل چون یکی از بستگان درجه یکم در رادیو فعال بود،گرایش به کار رادیو پیدا کرد و از کودکی عمر خود را در استودیو ۸ سپری کرد. به عناوبن مختلف درس از بزرگ مردانی مثل: آقای شاهرخ نادری، اکبر مشکینی، عباس مصدق، خانم دیهیم گرفت او با کوشش و تلاش سعی میکرد از کوچیکترین فرصت استفاده کند.

در سال ۱۳۴۸ به استخدام نیروهای مسلح درآمد و کار هنری‌اش به تعویق افتاد به‌دلیل اینکه زندگی مشترکی شروع کرد و مدت ۵ سال کارش عقب افتاد و در سال ۱۳۵۲ مجدداً کار هنری را از سر گرفت.

در سالهای شکوهمند ۵۸-۵۷ به کار تصویری مشغول شد ولی همچنان علاقه خاصی به رادیو دارد. او نویسنده مطالب طنز است.

گیتی معینی در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی پانا با انتقاد از ساخت فیلم‌هایی که معضلات اجتماعی از جمله طلاق، ‌خیانت و اعتیاد را بدون داشتن هدف خاص و آسیب‌شناسی نشان ‌می‌دهند اظهار کرد: خانواده ایرانی حرمت دارد چرا که خانواده از مقدس‌ترین بنیان‌های اجتماعی است که ایرانیان به آن پایبند هستند اما متاسفانه با ساخت فیلم‌ها و مجموعه‌های تلویزیونی که بی‌حرمتی در آن‌ها به صورت شفاف به تصویر کشیده می‌شود نسل آینده را مورد هدف قرار داده‌ایم.

معینی ادامه داد: کودکان و نوجوانان با دیدن فیلم‌هایی که به معضلات اجتماعی چون طلاق و اعتیاد می‌پردازند چون هنوز فهم دقیقی از مسایل ندارند و نمی‌توانند آنها را تجزیه و تحلیل کنند دچار سردرگمی ذهنی می‌شوند که اثرات منفی زیادی بر رفتارهای آنها خواهد داشت.

وی تصریح کرد: نمی‌توان نقش رسانه‌های جمعی چون تلویزیون و رادیو را بر رفتارسازی کودکان و نوجوانان نادیده گرفت پس باید از پخش فیلم‌ها و مجموعه‌هایی که به سبک زندگی ایرانی و فرهنگ آن لطمه می‌زند جلوگیری شود.

بازیگر مجموعه «چار دیواری» بیان کرد: ما باید از ظرفیت خوب سینما و تلویزیون در راستای تعمیق فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی گام بر داریم؛ امیدوارم مسوولان و مدیران فرهنگی نظارت بیشتری بر تولید فیلم و سریال در کشور داشته باشند.

 

 

  • نمایش : ۶۲۹
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی
    بیوکده,بیوگرافی,زندگینامه ,biography ,بیوگرافی بازیگران ایرانی ,بیوگرافی بازیگران خارجی ,بیوگرافی مشاهیر ,زندگینامه بازیگران ,بیوگرافی کارگردانان ,بیوگرافی دانشمندان ,زندگینامه شهیدان ,زندگینامه نویسندگان ,زندگینامه نقاشان ,زندگینامه ورزشکاران ,سایت بیوگرافی ,مجله بیوگرافی ,بیوگرافی بازیگران ,بیوگرافی بازیگران مرد ,بیوگرافی بازیگران زن ,بیوگرافی شعرا ,بیوگرافی نویسندگان ,بیوگرافی ورزشکاران ,اخبار افراد مشهور ,زندگینامه ورزشکاران' ,زندگینامه مشاهیر ,Biography ,سایت بیوکده
    موضوعات
    نویسندگان
    پیوندهای روزانه