بیوکده

بیوکده بزرگترین وبلاگ بیوگرافی و معرفی هنرمندان و بازیگران ایرانی و خارجی - زندگی نامه افراد مشهور

بیوگرافی لیو ییفئی

  • بیوکده ..
  • سه شنبه ۲۶ تیر ۹۷
  • ۲۳:۲۰

بازیگران بازیگران زن خارجی خوانندگان خوانندگان خارجی مدلینگ

بیوگرافی لیو ییفئی

نام اصلی :  لیو ییفئی / 劉亦菲 / Liu Yifei

تاریخ تولد : ۳ شهریور ۱۳۶۶ (۲۵ اوت ۱۹۸۷)  ‏

محل تولد : هوبئی ووهان، چین

ملیت  : چینی

نام‌های دیگر  : لیو شیمِـیزی (刘茜美子) کریستال لیو

پیشه : بازیگر ،خواننده ، مانکن

سبک موسیقی : ماندوپاپ، جی پاپ

ساز ها : صدا، پیانو

سال‌های فعالیت : ۲۰۰۲ تاکنون

همسر : Song Seung-heon

زندگینامه

لیو ییفئی متولد ۲۵ اوت ۱۹۸۷ یک هنرپیشه، خواننده و مانکن اهل جمهوری خلق چین است.از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته است می‌توان به پادشاهی ممنوعه، بازگشت عقاب‌های مبارز، حشاشین، انتقام سفید و چهار اشاره کرد

Filmography

2004     Love of May          

The Love Winner     2004     

2006     Abao's Story     

2008     The Forbidden Kingdom         

2010     Love in Disguise         

2011     A Chinese Fairy Tale         

White Vengeance     2011     

2012     The Four        

The Assassins     2012     

2013     The Four II        

2014     The Four III          

For Love or Money     2014     

2015     Outcast          

The Third Way of Love     2015     

2016     Night Peacock          

Never Gone     2016     

2017     The Chinese Widow          

Once Upon a Time     2017     

Hanson and the Beast     2017     

2018     Inversion    

    

Television

2003     The Story of a Noble Family          

Demi-Gods and Semi-Devils     2003     

2005     Chinese Paladin        

Doukou Nianhua     2005     

2006     The Return of the Condor Heroes              

  • نمایش : ۱۲۶۲
  • ح. شریفی
    ح. شریفی آدرس سایت کاربر
    یه چند روز بزرگتر از ایشون هستم :)
    ولی ایشون وحشتناک مونده، من وحشتناک رفتم :)
    بیوکده ..
    چی بگم


    شاید شما چینی اید😂
    ح. شریفی
    ح. شریفی آدرس سایت کاربر
    شاید :)
    بیوکده ..
    :)
     بانو ...
    بانو ... آدرس سایت کاربر
    خوبی عزیزم؟
    بیوکده ..
    ممنون گلم :)
    پســـــــــــــر روزگــــــــــار
    پســـــــــــــر روزگــــــــــار آدرس سایت کاربر
    خارجیا میدونن چندکاره زندگی کردن خوبه بیشترشون چند کارن
    ماهم اینجا نصف کشورمون بیکاره :/
    بیوکده ..
    :)


    انشالله این وضعیت بهتر شه
    00:00 :.
    00:00 :. آدرس سایت کاربر
    مختصر و مفید :)
    بیوکده ..
    ممنون مرسی
    sewe
    sewe
    عالی
    امیر محمد
    امیر محمد
    من عاشق چشم بادامی ها هستم ... چینی ها تایلندی ها کره ای ها ژاپنی ها و عاشق هنر های رزمی هستم مردم این کشور ها توی دینشون هیچ خدایی تعریف نشده با این که خدا رو قبول ندارن ولی از معزی که خدا بهشون داده به خوبی استفاده میکنن و حاظرم به خداوند بزرگ قسم بخورم که وقتی میبینم این افراد به خدای درون اعتقاد دارن واقعا برای خودم متاسفم که مسلمان هستم چون خدا رو می پرستم ولی در حق خودم ظلم‌ میکنم‌ ...بعضی از بودایی ها واقعا انسان های بزرگی هستن من برای همشون آرزوی موفقیت میکنم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی
    بیوکده,بیوگرافی,زندگینامه ,biography ,بیوگرافی بازیگران ایرانی ,بیوگرافی بازیگران خارجی ,بیوگرافی مشاهیر ,زندگینامه بازیگران ,بیوگرافی کارگردانان ,بیوگرافی دانشمندان ,زندگینامه شهیدان ,زندگینامه نویسندگان ,زندگینامه نقاشان ,زندگینامه ورزشکاران ,سایت بیوگرافی ,مجله بیوگرافی ,بیوگرافی بازیگران ,بیوگرافی بازیگران مرد ,بیوگرافی بازیگران زن ,بیوگرافی شعرا ,بیوگرافی نویسندگان ,بیوگرافی ورزشکاران ,اخبار افراد مشهور ,زندگینامه ورزشکاران' ,زندگینامه مشاهیر ,Biography ,سایت بیوکده
    موضوعات
    نویسندگان
    پیوندهای روزانه