بیوکده

بیوکده بزرگترین وبلاگ بیوگرافی و معرفی هنرمندان و بازیگران ایرانی و خارجی - زندگی نامه افراد مشهور

بیوگرافی توماس مولر

  • بیوکده ..
  • چهارشنبه ۲۰ دی ۹۶
  • ۱۰:۳۰

ورزشکاران ورزشکاران مرد خارجی

بیوگرافی توماس مولر

بیوگرافی توماس مولر - Thomas Müller

توماس مولر (به آلمانی: Thomas Müller) (زادهٔ ۱۳ سپتامبر ۱۹۸۹ در ویلهایم، بایرن) بازیکن فوتبالآلمانی است.او به عنوان مهاجم و هافبک هجومی عمل می کند.

زادروز : ۱۳ سپتامبر ۱۹۸۹

زادگاه : وایلهایم در اوبربایرن، آلمان غربی

قد : ۱۸۶ سانتی متر

باشگاه کنونی : بایرن مونیخ

شمارهٔ پیراهن : ۲۵

پُست : هافبک/مهاجم

زندگی

توماس مولر (به آلمانی: Thomas Müller) (زادهٔ ۱۳ سپتامبر ۱۹۸۹ در ویلهایم، بایرن) بازیکن فوتبال آلمانی است.او به عنوان مهاجم و هافبک هجومی عمل می کند.او می تواند به عنوان هافبک هجومی ، مهاجم دوم و حتی بال هم بازی کند.او به خاطر سرعت ، تکنیک ، گل زنی و گل سازی تحسین شده است.مولر که محصول آکادمی فوتبال بایرن مونیخ است اولین بازی اش را برای تیم اول در دوران لویس فن خال انجام داد و قهرمانی در بوندسلیگا و جام حذفی و رسیدن به فینال جام قهرمان اروپا در ٢٠١٠ را تجربه کرد.

این دستاورد سبب دعوت او به تیم ملی شد و در جام جهانی ٢٠١٠ هم شرکت کرد.جایی که او مقام سومی جام جهانی و آقای گلی با ۵ گل را به دست آورد.او بهترین بازیکن جوان جام جهانی و همچنین کفش طلای جام جهانی را به خاطر آقای گلی دریافت کرد ، ۵ گل و ٣ پاس گل. او همچنین به ثمر رساننده ی تنها گل بایرن در فینال جام قهرمان باشگاه های اروپا سال ٢٠١٢ بود هرچند که بایرن در ضربات پنالتی شکست خورد، او همچنین در لیگ قهرمانان اروپا سال ٢٠١٣ حضور داشت و همراه بایرن قهرمان شد

زندگی ورزشی

دوران باشگاهی

مولر در شهر ویلهیمم متولد شده و در ده سالگی برای رفتن به بایرن سفر ۵٠ کیلومتری را تجربه کرد.او در سیستم جوانان سریعاً پیشرفت کرد و جزئی از تیم بود که نایب قرمانی بوندس لیگا زیر ١٧ سال را تجربه کرد.اولین بازی اش را برای بایرن مونیخ ۲ و در مارس ٢٠٠٨ انجام داد و گل هم زد.فصل بعد اسم لیگ به لیگ ٣ تغییر نام داد و در این فصل او ٣٢ بازی از ٣٨ بازی را انجام داد و با ١۵ گل پنجمین گل زن برتر لیگ شد.

تحت مربی گیری کلینزمن مولز به تیم اصلی راه داده شد و در مسابقات پیش فصل هم بازی کرد.اولین بازی او در لیگ در تاریخ ١۵ آگوست ٢٠٠٨ انجام شد و به عنوان ذخیره میرسلاو کلوزه به میدان رفت.با وجود این که مولر اعتقادی به عملکردش نداشت ٣ بار دیگر هم در لیگ به بازی رفت و اولین بازی در جام قهرمان اروپا را هم در مقابل اسپورتینگ لیسبون پرتغال انجام داد و گل هم زد.بازی که در مجموع با برد ١٢-١ بایرن مونیخ به اتمام رسید.

دوران ملی

وی تا تاریخ ۱٧ جون سال ۲۰۱٣ ٍ ۴١ بازی ملی انجام داده است که در این بازیها ١٣ گل را نیز به ثمر رسانده است.وی در جام جهانی ۲۰۱۰ برنده کفش طلایی و همچنین صاحب عنوان بهترین بازیکن جوان جام شد.

سبک بازی

مولر به هافبک تهاجمی در تمام مناطق زمین تعبیر شده است.بازیکنی که می تواند در تمام مناطق زمین بازی کند.در آکادمی فوتبال بایرن مونیخ به نظر می رسید که یک هافبک باشد ولی بعد از بازی در تیم اصلی بایرن معمولاً در امور تهاجمی به کار گرفته می شود.هم تیم ملی آلمان و هم بایرن مونیخ از سیستم ۴-٢-٣-١ استفاده می کنند و مولر جز ٣ هافبک های هجومی است که پشت مهاجم مرکزی به کار برده می شود.

در بایرن معمولاً در نقش هافبک هجومی وسط و در تیم ملی آلمان در نقش هافبک هجومی راست به کاربرده می شود.همچنین گاهی به عنوان مهاجم هم به کار برده می شوند. مولر به خاطر بلوغ, سرعت, تکنیک ,هوشیاری و قرارگیری عالی در زمین تحسین شده است.یواخیم لو مربی تیم ملی آلمان از او به عنوان مهره ای که تاثیرش مشخص است تعریف نموده و سرمربی سابق بایرن مونیخ لوئیس فن خال هم از قدرت ذهنی و بازی خوانی عالی او،گل زنی و گل سازی اش تمجید کرده است.فن خال او متخصص پیدا کردن رخنه و ایجاد شکاف در خط دفاع تیم حریف می داند.مولر در مورد خودش کلمه ی آلمانی رامدیتور به کار برده که یعنی متخصص فضادر زمین.

افتخارات

باشگاهی

بایرن مونیخ

بوندس‌لیگا : قهرمان ۲۰۱۳ و ۲۰۰۹

جام حذفی فوتبال آلمان : قهرمان ۲۰۱۳ و ۲۰۰۹

لیگ قهرمانان اروپا : قهرمان ۲۰۱۳

ملی

جام جهانی فوتبال ۲۰۱۰: سوم جهان

جام ملت‌های اروپا ۲۰۱۲: نیمه نهایی

عکس توماس مولر

بیوگرافی توماس مولر - Thomas Müller

عکس های جدید توماس مولر

بیوگرافی توماس مولر - Thomas Müller

گالری عکس توماس مولر

بیوگرافی توماس مولر - Thomas Müller

تصاویر جدید توماس مولر

بیوگرافی توماس مولر - Thomas Müller

بیوگرافی و عکس توماس مولر

بیوگرافی توماس مولر - Thomas Müller

والپیپر توماس مولر

بیوگرافی توماس مولر - Thomas Müller

  • نمایش : ۴۲۲
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی
    بیوکده,بیوگرافی,زندگینامه ,biography ,بیوگرافی بازیگران ایرانی ,بیوگرافی بازیگران خارجی ,بیوگرافی مشاهیر ,زندگینامه بازیگران ,بیوگرافی کارگردانان ,بیوگرافی دانشمندان ,زندگینامه شهیدان ,زندگینامه نویسندگان ,زندگینامه نقاشان ,زندگینامه ورزشکاران ,سایت بیوگرافی ,مجله بیوگرافی ,بیوگرافی بازیگران ,بیوگرافی بازیگران مرد ,بیوگرافی بازیگران زن ,بیوگرافی شعرا ,بیوگرافی نویسندگان ,بیوگرافی ورزشکاران ,اخبار افراد مشهور ,زندگینامه ورزشکاران' ,زندگینامه مشاهیر ,Biography ,سایت بیوکده
    موضوعات
    نویسندگان
    پیوندهای روزانه