بیوکده

بیوکده بزرگترین وبلاگ بیوگرافی و معرفی هنرمندان و بازیگران ایرانی و خارجی - زندگی نامه افراد مشهور

بیوگرافی آناهیتا همتی

  • بیوکده ..
  • دوشنبه ۲۰ آذر ۹۶
  • ۲۳:۴۵

بازیگران بازیگران زن ایرانی

بیوگرافی آناهیتا همتی 

 

 

آناهیتا همتی (زاده ۱ مرداد ۱۳۵۲ در تهران) بازیگر ایرانی است.

زمینه فعالیت : بازیگر

ملیت : ایرانی

تولد : ۱ مرداد ۱۳۵۲

تهران

سال‌های فعالیت : از ۱۳۷۵ تا کنون

 

زندگی

همتی‌ در اول‌ مرداد ماه‌ 1352 در تهران‌ به‌دنیا آمد، پس‌ از این‌که‌ دیپلمش‌ را در رشته‌ علوم‌تجربی‌ گرفت‌، وارد عرصه‌ بازیگری‌ شد و در سال‌69 وارد کلاس‌های‌ تئاتر گردید، اولین‌ کار جدی‌او نمایش‌ تنبورنواز بود، پدر او مهندس‌ و مادرش‌کارمند است‌ و خانواده‌ای‌ کم‌ جمعیت‌ را تشکیل‌می‌دهند، دیگر فرزند خانواده‌ برادرش‌ «آرین‌»است‌ که‌ 13 سال‌ از او کوچک‌تر می‌باشد.

در سال ۱۳۷۲ با نمایش تنبورنوازان (هادی مرزبان) بازی در تئاتر را آغاز کرد و در سال ۱۳۷۴ با بازی در مجموعه تلویزیونی دبیرستان خضراء (اکبر خواجویی) شناخته شد. او تا به امروز در مجموعه های بسیاری بازی کرده است.

آناهیتا همتی بازی در سینما را در سال ۱۳۷۵ و با فیلم به نمایش درنیامده افسانه پوپک طلایی (خسرو شجاعی) آغاز کرد و اولین فیلمی که از او بر پرده سینماها به نمایش درآمد در سال ۱۳۷۸ و با نام عشق کافی نیست (مهدی صباغزاده) بود.

آناهیتا همتی هیچگاه ندرخشید. هیچگاه آنطور که باید دیده نشد، اما حضور فعالش در تلویزیون و بازیهای روان و راحت او باعث شده تا همچنان پرکارترین بازیگر تلویزیونی باشد.

شاید بهترین و ماندگارترین حضورش در تلویویون مربوط به بازی مجموعه تلویزیونی کلانتر (محسن شامحمدی) و بخصوص خانه به دوش (رضا عطاران) باشد.

آناهیتا همتی‌ بازیگری‌ است‌ که‌ این‌ روزهاچهره‌اش‌ برای‌ خیلی‌ از بینندگان‌ تلویزیونی‌آشناست‌، بازیگری‌ که‌ در دو، سه‌ سال‌ اخیر، جزوپرکارترین‌ بازیگر زن‌ در تلویزیون‌ بود. فردی‌ که‌هیچ‌گاه‌ دچار غرور نشده‌ و همیشه‌ از این‌ خصلت‌بد که‌ ممکن‌ است‌ هر بازیگری‌ دچارش‌ شود و اورا از عرش‌ به‌ فرش‌ برساند،دوری‌ می‌کند.

 آناهیتا دارای‌ روحیه‌ای‌ بانشاط است‌ وهیچ‌گاه‌ خندیدن‌ را فراموش‌ نمی‌کند، همان‌طورکه‌ در سریال‌هایش‌ او را همیشه‌ این‌طور می‌بینیداو معتقد است‌ تا انسان‌ می‌تواند بخندد و شادباشد، چرا افسردگی‌ و چرا بداخلاقی‌…

 

جنجال

در سال ۱۳۸۷ تصاویری منتسب به آناهیتا همتی توسط بلوتوث تکثیر شد که براساس گفته‌های ماموران اداره تشخیص هویت پلیس آگاهی ساختگی می‌باشد. همتی پس از انتشار این تصاویر از مردم خواست که افرادی که این بلوتوث را ساختند به پلیس معرفی کنند.

 

سریال

    دبیرستان خضرا

    یک وجب خاک

    خانه به دوش

    ترش وشیرین

    توطئه فامیلی

    کلانتر

    کهنه سوار

    بهشت گمشده

    برگبار

    روزهای مهتابی

    خانه آرزوها

    نسیم رویا

    طلسم شدگان

 

سینمایی

یک جیب پر پول (۱۳۸۸)

چند می‌گیری گریه کنی (۱۳۸۴)

قلب‌های ناآرام (۱۳۸۱)

دختری بنام تندر (۱۳۷۹)

افسانه پوپک طلائی (۱۳۷۷)

عشق کافی نیست (۱۳۷۷)

 

 

 

  • نمایش : ۷۰۴
  • فرناز فرزان
    فرناز فرزان آدرس سایت کاربر
    وای من خیلی دوسش دارم
    امیدوارم همیشه موفق باشه


    فرناز فرزان
    فرناز فرزان آدرس سایت کاربر
    سلام
    وبلاگ جالب و خوبی دارید :)
    بیوکده ..
    ممنون
    آرام :)
    آرام :) آدرس سایت کاربر
    من فیلم هاش رو می دیدم خیلی بچه بودم یعنی خیلی کوچیک
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی
    بیوکده,بیوگرافی,زندگینامه ,biography ,بیوگرافی بازیگران ایرانی ,بیوگرافی بازیگران خارجی ,بیوگرافی مشاهیر ,زندگینامه بازیگران ,بیوگرافی کارگردانان ,بیوگرافی دانشمندان ,زندگینامه شهیدان ,زندگینامه نویسندگان ,زندگینامه نقاشان ,زندگینامه ورزشکاران ,سایت بیوگرافی ,مجله بیوگرافی ,بیوگرافی بازیگران ,بیوگرافی بازیگران مرد ,بیوگرافی بازیگران زن ,بیوگرافی شعرا ,بیوگرافی نویسندگان ,بیوگرافی ورزشکاران ,اخبار افراد مشهور ,زندگینامه ورزشکاران' ,زندگینامه مشاهیر ,Biography ,سایت بیوکده
    موضوعات
    نویسندگان
    پیوندهای روزانه