بیوکده

بیوکده بزرگترین وبلاگ بیوگرافی و معرفی هنرمندان و بازیگران ایرانی و خارجی - زندگی نامه افراد مشهور

بیوگرافی خاطره حاتمی

  • بیوکده ..
  • جمعه ۷ مهر ۹۶
  • ۱۲:۳۰

بازیگران بازیگران زن ایرانی

بیوگرافی خاطره حاتمی

 

 

خاطره حاتمی بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است. آخرین حضور او در تلویزیون، بازی در نقش سمانه در مجموعه تلویزیونی راه طولانی (۱۳۹۱) است.

زمینه فعالیت : بازیگر سینما تلویزیون

ملیت : ایران

تولد : ۱۳۶۲

تهران

سال‌های فعالیت : ۱۳۸۱ تاکنون

 

مصاحبه با خاطره حاتمی

اگرچه برای حاتمی در طول زندگی حرفه‌ایاش حادثه‌ای که منجر به آسیب جسمی شود، اتفاق نیفتاده است اما او تجربه‌هایی دارد که شاید صرف این تجربه‌ها برای برخی از ما حکم یک حادثه وحشتناک را داشته باشد. او تعریف می‌کند: در فیلم «صندلی خالی» به کارگردانی سامان استرکی، من باید نقش جنازه‌ای را بازی می‌کردم که قرار بود زنده شود، از جایش بلند شود و حرف بزند. برای گرفتن این صحنه ما یک شب سرد زمستانی در بیمارستان شهرری مشغول فیلمبرداری بودیم. ساعت سه نیمه‌شب بود و من باید داخل سردخانه می‌خوابیدم. به من کفن پوشاندند و آماده‌ام کردند که داخل یخچال بروم اما متوجه شدیم که آن شب دو جنازه به سردخانه منتقل شده‌ است و من ناگزیر باید کنار آن دو در یخچال باشم. برخی از عوامل فیلم نگران شده بودند و فکر نمی‌کردند که من چنین شرایطی را قبول کنم اما برخلاف تصور عوامل فیلم من اصلا نترسیده بودم. وقتی که در یخچال را بستند، من یک لحظه به‌خاطر آوردم که در کنار دو جنازه واقعی تنها هستم. حس عجیبی به من دست داد و اتفاقا کار طوری پیش رفت که ناچار شدیم این صحنه را چندبار تکرار کنیم و من بیشتر از آنچه انتظار داشتیم، حدود ۶ ـ ۵ دقیقه در آن سرما و آن شرایط خاص کنار دو جنازه داخل یخچال بودم.

از دیگر تجربه‌های من که شاید برای بعضی خانم‌ها حکم یک کابوس را داشته باشد، تجربه‌ای است که در فیلم قرنطینه داشته‌ام و گریم آن‌طوری بود که باید موهای سرم تراشیده می‌شد. خیلی از بازیگران زن بازی در چنین نقش‌هایی را قبول نمی‌کنند چرا که این گریم محدود به صحنه فیلمبرداری نیست و باید چندوقتی با آن زندگی کرد! اما من حاضر شدم که موی سر و ابروهایم را بتراشند و حتی مژه‌هایم را هم رنگ کردند و رنگ ناخن‌هایم را ‌با حنا تغییر دادند.

 

فیلم‌شناسی

    دختران (۱۳۹۰)

    شش نفر زیر باران (۱۳۸۹)

    در امتداد شهر (۱۳۸۹)

    همبازی (۱۳۸۸)

    صندلی خالی (۱۳۸۷)

    قرنطینه (۱۳۸۶)

    گرگ و میش (۱۳۸۵)

    ناف (۱۳۸۱)

    شیرین (۱۳۸۶)

 

مجموعه‌های تلویزیونی

    فقط به خاطر تو (۱۳۸۲)

    پول کثیف (۱۳۸۲)

    گاوصندوق (۱۳۸۸)

    راه طولانی (۱۳۹۱)

    بیدارباش (۱۳۹۱)

    باغ شیشه ای (۱۳۸۹)

 

 

  • نمایش : ۳۲۱
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی
    بیوکده,بیوگرافی,زندگینامه ,biography ,بیوگرافی بازیگران ایرانی ,بیوگرافی بازیگران خارجی ,بیوگرافی مشاهیر ,زندگینامه بازیگران ,بیوگرافی کارگردانان ,بیوگرافی دانشمندان ,زندگینامه شهیدان ,زندگینامه نویسندگان ,زندگینامه نقاشان ,زندگینامه ورزشکاران ,سایت بیوگرافی ,مجله بیوگرافی ,بیوگرافی بازیگران ,بیوگرافی بازیگران مرد ,بیوگرافی بازیگران زن ,بیوگرافی شعرا ,بیوگرافی نویسندگان ,بیوگرافی ورزشکاران ,اخبار افراد مشهور ,زندگینامه ورزشکاران' ,زندگینامه مشاهیر ,Biography ,سایت بیوکده
    موضوعات
    نویسندگان
    پیوندهای روزانه