بیوکده

بیوکده بزرگترین وبلاگ بیوگرافی و معرفی هنرمندان و بازیگران ایرانی و خارجی - زندگی نامه افراد مشهور

بیوگرافی بهاره کیان افشار

  • بیوکده ..
  • شنبه ۴ تیر ۰۱
  • ۱۳:۲۵

بازیگران بازیگران زن ایرانی

بیوگرافی بهاره کیان افشار

بهاره کیان افشار یکی از بازیگران معروف سینما و تلویزیون است که به تازگی با انتشار عکس ازدواج خود در اینستاگرام جنجال زیادی به پا کرد.

بهاره کیان‌افشار متولد 12 اردیبهشت 1362 است. وی ترانه‌سرا، بازیگر سینما و تلویزیون است. مدرک تحصیلی کیان افشار، کارشناسی مهندسی نرم‌افزار کامپیوتر است. او بازیگری را به ‌طور حرفه‌ای از سال 1385 با بازی در مجموعهٔ تلویزیونی کلاه پهلوی در نقش «شادی مستشارنیا» با دوبلهٔ فریبا رمضان پور آغاز کرد.

بهاره کیان افشار به تازگی در صفحه اینستاگرام خود تصویری از ازدواجش منتشر کرد، هنوز هیچ اطلاعاتی درباره همسر بهاره کیان افشار وجود ندارد. خانم کیان افشار به تازگی در فیلم سینمایی نمور بازی کرده که برای اولین بار در چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درامد. او جشنواره فیلم فجر امسال در دستش حلقه دیده شد و کاربران فضای مجازی به این موضوع واکنش نشان دادند. بهاره کیان افشار در ولنتاین امسال یک عکس  عاشقانه منتشر و ازدواج خود را علنی کرد.

بهاره کیان‌افشار، از داوطلبان و همراهان قدیمی و فعال مؤسسه خیریه بهنام دهش‌پور است. در جشن پایان سال خیریه در سال 1394 ایشان به عنوان سفیر سلامت مؤسسه خیریه بهنام دهش‌پور برگزیده شد.

بهاره کیان افشار در سال 2020 به عنوان هفتمین زن زیبای مسلمان انتخاب شده است.

زندگی هنری

هم‌زمان با روزهای برگزاری جشنواره فیلم فجر سال 1391، از سوی تولیدکنندگان فیلم سینمایی جنجالی «لاله» (دربارهٔ لاله صدیق، قهرمان اتومبیل‌رانی ایران) اعلام شد که سرانجام بهاره کیان‌افشار برای ایفای نقش اول این فیلم انتخاب شده است؛ ولی، چندی بعد در بعضی رسانه‌ها اعلام شد که به دلیل عدم آشنایی کامل این بازیگر با زبان انگلیسی این انتخاب منتفی شده است. آنجلینا جولی، جسیکا آلبا و مهناز افشار نیز از گزینه‌های قبلی ایفای این نقش بودند. سرانجام، سارا امیری به عنوان بازیگر نقش اول فیلم «لاله» انتخاب شد.

  • فیلم های سینمایی بهاره کیان افشار

سال

نام فیلم

1400

نمور

خانه شیشه ای

کوزوو

1399

آهنگ دونفره

1398

سگ بند

گربه سیاه

مرد نقره‌ای

پسرکشی

رویای سهراب

1397

بی وزنی

پالتو شتری

1396

حضور مخفی یک بیگانه

عطر داغ

دشمن زن

لونه زنبور

1395

ماهورا

کمدی انسانی

زرد

1394

بارکد

کفشهایم کو؟

1393

عین شین قاف

طول موج

1391

هیچ‌کجا هیچ‌کس

گناهکاران

1387

شیرین

 

  • مجموعه های تلویزیونی

سال

نام فیلم

1396

نوار زرد 

1394

گاهی به پشت سر نگاه کن 

1391

کلاه پهلوی

 

  • شبکه های خانگی

سال

نام فیلم

1399

می خواهم زنده بمانم

1397

هشتگ خاله سوسکه 

1396

گلشیفته

1395

عاشقانه

 

  • فیلم کوتاه

سال

نام فیلم

1396

حضور مخفی یک بیگانه

1393

بنشین عزیزم

1383

راز ماهی کوچک قرمز

  • ترانه‌سرایی

بهاره کیان افشار ترانه‌سرایی قطعه «تو هستی»، با صدای بهرام رادان، را انجام داده است. نماهنگ این قطعه در سال 1392 منتشر شد. همچنین ترانه سرایی پنج قطعه از آلبوم «روی دیگر» بهرام رادان را نیز انجام داده است.

حقایق و حواشی بهاره کیان افشار

انتشار عکس عاشقانه دونفره بهاره کیان افشار به مناسبت روز ولنتاین، با انتشار تصویر عاشقانه دونفره از خودش و همسرش ازدواج خود را علنی کرد و نوشت تو زیباترین سرود قلب منی‌. بعد از نوروز 1401 شایعه ای پخش شد که بهاره با یک آشپز معروف ازدواج کرده است. اما هنوز این خبر تکذیب یا تائید نشده است. بهاره و نواب ابراهیمی هر دو یکدیگر را در شبکه اجتماعی فالو کرده اند اما هیچ نشانی از یکدیگر در پیج خود ندارند.

برگرفته از سایت آسمونی

  • نمایش : ۲۳۷
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی
    بیوکده,بیوگرافی,زندگینامه ,biography ,بیوگرافی بازیگران ایرانی ,بیوگرافی بازیگران خارجی ,بیوگرافی مشاهیر ,زندگینامه بازیگران ,بیوگرافی کارگردانان ,بیوگرافی دانشمندان ,زندگینامه شهیدان ,زندگینامه نویسندگان ,زندگینامه نقاشان ,زندگینامه ورزشکاران ,سایت بیوگرافی ,مجله بیوگرافی ,بیوگرافی بازیگران ,بیوگرافی بازیگران مرد ,بیوگرافی بازیگران زن ,بیوگرافی شعرا ,بیوگرافی نویسندگان ,بیوگرافی ورزشکاران ,اخبار افراد مشهور ,زندگینامه ورزشکاران' ,زندگینامه مشاهیر ,Biography ,سایت بیوکده
    موضوعات
    نویسندگان
    پیوندهای روزانه