بیوکده

بیوکده بزرگترین وبلاگ بیوگرافی و معرفی هنرمندان و بازیگران ایرانی و خارجی - زندگی نامه افراد مشهور

سایت شکلکستان خارجکی :/

  • بیوکده ..
  • چهارشنبه ۳ مرداد ۹۷
  • ۲۰:۵۹

برنامه نویسی :)

قبلا من هم دنبال شکلک های ریز میشگتم خیلی از شکلک های ریز خوشم میومد

چند ماه پیش این سایتو دیدم از نظر من که جالبه
خیلیا وبلاگ شکلک زدین از رو این سایت
8017 تا صفحه داره  
خلاصه بگم چند ماه باید نشست تا شکلک های این سایت رو سیو کرد :/
این سایت رو ببیندید
emoji7.jp
 
فقط مراقب حجم نتتون باشید که دو برابرکم میکنه  ⊙﹏⊙
 
اینا هم ببیندید
mysmiley.net 
free-smileys.com
free-emoticons.com

  • نمایش : ۱۱۵۴
  • علی علیزاده
    علی علیزاده
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام اگر خواستید ****************را دنبال کرده و تیبادل لینک کنیم
    متوکـ ـل به خدا ؛)
    متوکـ ـل به خدا ؛) آدرس سایت کاربر
    چرانمیشه کپی کرد؟ اح!
    بیوکده ..
    سرچ کن عزیزم  :)

    بزار کد کپی رو  پس بردارم
    متوکـ ـل به خدا ؛)
    متوکـ ـل به خدا ؛) آدرس سایت کاربر
    سرچ کردم یه سایت چینیه؟🤔
    بیوکده ..
    ارع 

    کد کپی رو برداشتم 

    ارع سایت چینی با دامنه JP هست

    زیر همون شکلک ها یه خط صورتی هست بزنی صفحات رو نشون میده

    این صفحه اخرشه 

    علی اعرابی
    علی اعرابی آدرس سایت کاربر
    سلام آقا خسته نباشید واقعا وبلاگ عالی دارین -- لطفا خواهش میکنم که وبلاگ من رو هم دنبال کنید .. لطفا
    بیوکده ..
    سلام
    آقا !!!!!

    ممنون از شما

    باشه :)
    متوکـ ـل به خدا ؛)
    متوکـ ـل به خدا ؛) آدرس سایت کاربر
    ممنون ازززت عزیزززم😘😘

    +ازاین ◉◡◔ مدل شکلکا داره؟!
    بیوکده ..
    از اینا هم دارم (。。)
    تمنایــ وجــود
    تمنایــ وجــود آدرس سایت کاربر
    اینم باحاله اجی
    http://icon-6672.blogfa.com/category/2

    http://dokhmalysheklak.niniweblog.com/cat58.php
    بیوکده ..
    ممنون گلم ^.^


    اینم دوتا وبلاگ دیگه ●‿● 
    متوکـ ـل به خدا ؛)
    متوکـ ـل به خدا ؛) آدرس سایت کاربر
    کجاست؟ کدوم صفحه؟ اینکه همش چینیه شماره صفحات.نمیببنم♀‍🤦🏻
    بیوکده ..
    بزار با اسکرین شات بزارم 
    تمنایــ وجــود
    تمنایــ وجــود آدرس سایت کاربر
    :)))))))))
    بیوکده ..
    (◕‿◕✿)
    متوکـ ـل به خدا ؛)
    متوکـ ـل به خدا ؛) آدرس سایت کاربر
    خییییلی ممنون میشم❤
    بیوکده ..
    کلیک

    زیر شکلک هارو ببینید

    کلیک (صفحه اخر سایت)
    متوکـ ـل به خدا ؛)
    متوکـ ـل به خدا ؛) آدرس سایت کاربر
    من بایدوایسم لودبشه صفحه چون ندیدم
    ملسی گلممممم❤♀‍🙆🏻😘
    بیوکده ..
    خواهش میکنم (◠‿◠✿)

    چون تعدادشون زیاد هست دیر لود میشه 


    تمنایــ وجــود
    تمنایــ وجــود آدرس سایت کاربر
    اجی xmpp نصب کردی برای ساخت قالبت؟
    بیوکده ..
    نه 

    این چه برنامه ایی هست ؟
    تمنایــ وجــود
    تمنایــ وجــود آدرس سایت کاربر
    چجوری قالب طراحی کردی؟برنامه نیازی نیس یعنی؟
    بیوکده ..
    من اینو دارم

     HTMLPad 2018

    تمنایــ وجــود
    تمنایــ وجــود آدرس سایت کاربر
    اها خوب این xmppبهتر اینه :)
    دیگه برای وردپس چی دان کردی؟
    بیوکده ..
    وردپرس رو که بلد نیستم

    ویزوال هم نصب کردم موند استفاده نکردم 


    تمنایــ وجــود
    تمنایــ وجــود آدرس سایت کاربر
    اها پس منم نصب نکنم بلد نیسم؟
    بیوکده ..
    ادرسهاشو خصوصی برات میفرستم

    تمنایــ وجــود
    تمنایــ وجــود آدرس سایت کاربر
    میسی
    بیوکده ..
    فرستادم :)
    دنیای غم و اندوه ...
    دنیای غم و اندوه ... آدرس سایت کاربر
    سایتش چینیه.
    بیوکده ..
    توی نظرات کلیک قرمزه رو کلیک کنید صفحهی آخر سایت بالا میاد

    بله چیینی هست 
    عین الف
    عین الف آدرس سایت کاربر
    یه ماه دنبال اینا بودم ممنون
    بیوکده ..
    از اینا خیلی سایت هست

    هنوزم هم از این سایت ها دارم

    حس و حال گذاشتن نیست :/

    خواهش :)
    .. مــَـمــَّـد ..
    .. مــَـمــَّـد .. آدرس سایت کاربر
    مطالب عالی و کاربردی میذاری...
    بیوکده ..
    ممنون از شما :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی
    بیوکده,بیوگرافی,زندگینامه ,biography ,بیوگرافی بازیگران ایرانی ,بیوگرافی بازیگران خارجی ,بیوگرافی مشاهیر ,زندگینامه بازیگران ,بیوگرافی کارگردانان ,بیوگرافی دانشمندان ,زندگینامه شهیدان ,زندگینامه نویسندگان ,زندگینامه نقاشان ,زندگینامه ورزشکاران ,سایت بیوگرافی ,مجله بیوگرافی ,بیوگرافی بازیگران ,بیوگرافی بازیگران مرد ,بیوگرافی بازیگران زن ,بیوگرافی شعرا ,بیوگرافی نویسندگان ,بیوگرافی ورزشکاران ,اخبار افراد مشهور ,زندگینامه ورزشکاران' ,زندگینامه مشاهیر ,Biography ,سایت بیوکده
    موضوعات
    نویسندگان
    پیوندهای روزانه