بیوکده

بیوکده بزرگترین وبلاگ بیوگرافی و معرفی هنرمندان و بازیگران ایرانی و خارجی - زندگی نامه افراد مشهور

بیوگرافی آنا نیکول اسمیت

  • بیوکده ..
  • شنبه ۹ دی ۹۶
  • ۰۸:۳۰

بازیگران بازیگران زن خارجی مدلینگ مدلینگ خارجی

بیوگرافی آنا نیکول اسمیت

ویکی لین مارشال (به انگلیسی: Vickie Lynn Marshall) (متولد ۲۸ نوامبر ۱۹۶۷؛ درگذشته ۸ فوریه ۲۰۰۷) که با نام هنری آنا نیکول اسمیت (بهانگلیسی: Anna Nicole Smith) به شهرت جهانی رسید، مُدل و هنرپیشه آمریکایی بود که در فرهنگ عمومی به یک نماد سکس و زیبایی در ایالات متحده آمریکا تبدیل شده بود.

تولد : ۲۸ نوامبر ۱۹۶۷
هوستون، تگزاس

مرگ : ۸ فوریه ۲۰۰۷ در ٣٩ سالگی
هالیوود ، فلوریدا

ملیت : آمریکایی

پیشه : مدل و بازیگر

سال‌های فعالیت : ۱۹۹۱-۲۰۰۷

وبگاه رسمی : www.annanicole.com

ازدواج جنجالی

ازدواج جنجالی وی با هوارد مارشال که یک میلیاردر نود ساله و صاحب یکی از عظیم‌ترین کارتلهای نفتی جهان بود، در حالی که اختلاف سن آن دو به ۶۷ سال می‌رسید، باعث به وجود آمدن این شائبه در افکار عمومی آمریکایی‌ها می‌شد که وی در اوج زیبایی و جوانی تنها به خاطر پول و ثروت حاضر به تن دادن با ازدواج با پیرمردی نود ساله شده است. اما وی همواره این مسئله را رد و پدیدآمدن عشق را نامربوط به اختلاف سنی می‌دانست. مرگ هوارد مارشال نود ساله تنها کمتر از یک سال و رسیدن میلیاردها دلار از ارثیه و ثروت وی به آنا نیکول اسمیت، شکایت فرزندان میلیاردر پیر و خانواده‌هایشان به دادگاه‌های آمریکا از وی و نهایتاً صدور حکم دادگاه عالی ایالات متحده آمریکا به نفع آنا نیکول اسمیت به عنوان همسر قانونی وی، موضوع تمام نشدنی رسانه‌های آمریکا بود که وی را به شهرت جهانی رساند.

  • نمایش : ۱۰۳۱
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی
    بیوکده,بیوگرافی,زندگینامه ,biography ,بیوگرافی بازیگران ایرانی ,بیوگرافی بازیگران خارجی ,بیوگرافی مشاهیر ,زندگینامه بازیگران ,بیوگرافی کارگردانان ,بیوگرافی دانشمندان ,زندگینامه شهیدان ,زندگینامه نویسندگان ,زندگینامه نقاشان ,زندگینامه ورزشکاران ,سایت بیوگرافی ,مجله بیوگرافی ,بیوگرافی بازیگران ,بیوگرافی بازیگران مرد ,بیوگرافی بازیگران زن ,بیوگرافی شعرا ,بیوگرافی نویسندگان ,بیوگرافی ورزشکاران ,اخبار افراد مشهور ,زندگینامه ورزشکاران' ,زندگینامه مشاهیر ,Biography ,سایت بیوکده
    موضوعات
    نویسندگان
    پیوندهای روزانه